- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,89, hoogste prijs: € 6,46, gemiddelde prijs: € 2,62
1
Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer - Alan Mitchell
bestellen
bij awesomebooks.com
£ 5,82
(ongeveer € 6,46)
verzending: € 3,321
bestellenGesponsorde link
Alan Mitchell:

Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer - gebruikt boek

ISBN: 9780006531968

The world of marketing and branding is in the midst of a series of transformations. A key skill now is knowing which elements of the old marketing model to discard and which to embrace - … Meer...

No. 9780006531968. Verzendingskosten:1, 3-5 Days. (EUR 3.32)
2
Gebr. - Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer
bestellen
bij medimops.de
€ 1,32
bestellenGesponsorde link
Gebr. - Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer - gebruikt boek

2002, ISBN: 9780006531968

Letzte Aktualisierung am: 25.10.19 05:09:14 Binding: Taschenbuch, Edition: New edition, Label: HarperCollins Business, Publisher: HarperCollins Business, NumberOfItems: 1, medium: Taschen… Meer...

Nr. M00006531962UsedVeryGood. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 0,89
verzending: € 3,211
bestellenGesponsorde link
Mitchell, Alan:
Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer - pocketboek

2002

ISBN: 0006531962

[EAN: 9780006531968], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: HarperCollins UK], MITCHELL ALAN RIGHT SIDE UP BUILDING BRANDS IN THE AGE OF ORGANIZED CONSUMER, The book has been read, but is i… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.21 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (von 5)]
4
Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer - Mitchell, Alan
bestellen
bij amazon.de
€ 2,99
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Mitchell, Alan:
Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer - pocketboek

2002, ISBN: 9780006531968

HarperCollins Business, Taschenbuch, Auflage: New, 356 Seiten, Publiziert: 2002-02-18T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.55 kg, Verkaufsrang: 2615, Logik, Philosophie, Sozialwissenschaft, … Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ZOverstocksDE
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,64
(ongeveer € 1,45)
verzending: € 6,391
bestellenGesponsorde link
Mitchell, Alan:
Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer - pocketboek

ISBN: 9780006531968

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 6.39 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Right Side Up: Building Brands in the Age of the Organized Consumer


EAN (ISBN-13): 9780006531968
ISBN (ISBN-10): 0006531962
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: HarperCollins Business

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-11T12:05:14+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-11-24T15:57:21+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0006531962

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-00-653196-2, 978-0-00-653196-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bach, alan mitchell, alan mitchel
Titel van het boek: neu, italienisches konzert bwv 971 klavier, konzert dur, brands


< naar Archief...