ISBN: 0023845910
The authors' goal in Consumer Behavior, Fifth Edition is three-fold--(1) to provide a current, balanced, comprehensive, and treatment of the field; (2) to fully integrate modern electroni… Meer...
Thriftbooks.com used. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
1993, ISBN: 0023845910
[EAN: 9780023845918], [PU: Macmillan Coll Div], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the ave… Meer...
AbeBooks.de medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)] Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
1993, ISBN: 0023845910
[EAN: 9780023845918], [PU: Macmillan Coll Div], Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers!… Meer...
AbeBooks.de BetterWorldBooks.com, Mishawaka, IN, U.S.A. [4720790] [Rating: 5] Verzendingskosten: EUR 5.66 Details... |
ISBN: 9780023845918
Livre, [PU: Collier Books; Collier Macmillan]
Rakuten.fr |
ISBN: 0023845910
The authors' goal in Consumer Behavior, Fifth Edition is three-fold--(1) to provide a current, balanced, comprehensive, and treatment of the field; (2) to fully integrate modern electroni… Meer...
1993, ISBN: 0023845910
[EAN: 9780023845918], [PU: Macmillan Coll Div], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the ave… Meer...
1993
ISBN: 0023845910
[EAN: 9780023845918], [PU: Macmillan Coll Div], Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers!… Meer...
ISBN: 9780023845918
Livre, [PU: Collier Books; Collier Macmillan]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Consumer Behavior (The Macmillan Series in Marketing)
EAN (ISBN-13): 9780023845918
ISBN (ISBN-10): 0023845910
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1993
Uitgever: Prentice Hall PTR
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-29T21:24:26+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-08-12T12:50:29+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0023845910
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-02-384591-0, 978-0-02-384591-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: consumer behavior
Titel van het boek: consumer behavior
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780023846014 Consumer Behavior (John C. Mowen)
< naar Archief...