- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,45, hoogste prijs: € 110,87, gemiddelde prijs: € 35,26
1
Fashion : From Concept to Consumer by Gini Stephens, Frings, Gini S. Frings - Gini Stephens, Frings, Gini S. Frings
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,45
bestellenGesponsorde link
Gini Stephens, Frings, Gini S. Frings:

Fashion : From Concept to Consumer by Gini Stephens, Frings, Gini S. Frings - gebruikt boek

ISBN: 9780131590335

9th Edition "FASHION From Concept to Consumer" By Gini Stephens Frings New and updated information in all four parts and 190 illustrations: "Fashion Fundamentals": - Changing U.S. demogra… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Fashion: From Concept to Consumer - Frings, Gini Stephens
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 122,61
(ongeveer € 110,87)
verzending: € 32,301
bestellenGesponsorde link

Frings, Gini Stephens:

Fashion: From Concept to Consumer - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 0131590332

[EAN: 9780131590335], New book, [PU: Pearson], Book is in NEW condition. Satisfaction Guaranteed! Fast Customer Service!!, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 32.30 Pieuler Store, Suffolk, United Kingdom [82580048] [Rating: 4 (of 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 7,82
(ongeveer € 6,91)
verzending: € 10,601
bestellenGesponsorde link
Gini Stephens Frings:
Fashion: From Concept to Consumer (9th Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9780131590335

Prentice Hall, 2007-10-07. Hardcover. Good., Prentice Hall, 2007-10-07, 2.5

Verzendingskosten: EUR 10.60 Ergodebooks
4
Fashion: From Concept to Consumer by Gini Stephens Frings: Used
bestellen
bij ebay.com
$ 5,75
(ongeveer € 5,20)
verzending: € 4,061
bestellenGesponsorde link
Fashion: From Concept to Consumer by Gini Stephens Frings: Used - gebruikt boek

ISBN: 0131590332

Good Used Hard cover, Festpreisangebot, [LT: FixedPrice], [PU: Prentice Hall]

98.7. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, 894** Sparks. (EUR 4.06) alibrisbooks
5
Fashion: From Concept to Consumer (9th Edition) - Frings, Gini Stephens
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 54,03
(ongeveer € 48,86)
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Frings, Gini Stephens:
Fashion: From Concept to Consumer (9th Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 0131590332

[EAN: 9780131590335], New book, [PU: Pearson], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 LibraryMercantile, Humble, TX, U.S.A. [83424665] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Fashion: From Concept to Consumer

An invaluable tool for anyone who wants to know more about fashion and the fashion business, retail store buyers and merchandise managers, or merchandisers and designers working for apparel manufacturers, "Fashion: From Concept to Consumer" tells the entire story of how the fashion business works. It includes the processes involved with producing raw materials, apparel, and accessories, as well as the retail businesses that sell fashion merchandise to the public. Each chapter contains a career focus, chapter objectives, review questions, terminology, and projects to aid in reviewing the subject matter. This edition includes new information on globalization, manufacturing technologies, branding, retailing and more!

Gedetalleerde informatie over het boek. - Fashion: From Concept to Consumer


EAN (ISBN-13): 9780131590335
ISBN (ISBN-10): 0131590332
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Prentice Hall
474 Bladzijden
Gewicht: 1,266 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-22T21:41:38+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-28T09:17:41+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0131590332

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-159033-2, 978-0-13-159033-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: stephens, fring, frings
Titel van het boek: fashion concept consumer, fashion now, fashion from concept, fashion will out fashion


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900131590334 Fashion From Concept to Consumer (Gini Stephens Frings)


< naar Archief...