- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,03, hoogste prijs: € 17,90, gemiddelde prijs: € 11,93
1
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control - Philip Kotler
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 7,32
(ongeveer € 6,69)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Philip Kotler:

Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control - gebonden uitgave, pocketboek

1991, ISBN: 0135524806

[EAN: 9780135524800], Used, good, [PU: Prentice-Hall], Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the t… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) OwlsBooks, Toledo, OH, U.S.A. [51218811] [Rating: 4 (of 5)]
2
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 14,40
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Kotler, Philip:

Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 0135524806

Auflage: 7 Gr.-8°, gebundene Ausgabe, Hardcover/Pappeinband 756 Seiten, mit graph. Darstellung, 29 cm, Gebundene Ausgabe in gutem Zustand, jedoch mit Gebrauchspuren, Einband berieben, an… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Antiquariat Daniel Viertel, 65582 Diez
3
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control - Kotler, Philip
bestellen
bij amazon.com
$ 16,00
(ongeveer € 14,62)
verzending: € 3,651
bestellenGesponsorde link
Kotler, Philip:
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control - gebonden uitgave, pocketboek

1991

ISBN: 9780135524800

Prentice-Hall, Hardcover, Auflage: 7th, 756 Seiten, Publiziert: 1991T, Produktgruppe: Book, 1.88 kg, Verkaufsrang: 4264226, Management & Leadership, Business & Money, Subjects, Books, Mar… Meer...

Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.65)
4
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control - Philip Kotler
bestellen
bij booklooker.de
€ 17,90
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Philip Kotler:
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control - gebonden uitgave, pocketboek

1991, ISBN: 9780135524800

[ED: Hardcover], [PU: Prentice-Hall], CZ, [SC: 2.99], leichte Gebrauchsspuren, gewerbliches Angebot, Banküberweisung, Kreditkarte, Internationaler Versand

CZ - TsjechiëVerzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.99) Bookbot
5
Marketing Management : Analysis Planning, Implementation and Control by Philip Kotler - Philip Kotler
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 6,03
bestellenGesponsorde link
Philip Kotler:
Marketing Management : Analysis Planning, Implementation and Control by Philip Kotler - gebruikt boek

1991, ISBN: 9780135524800

Hardcover book. 756 pages. Published by Pearson Education, Limited (1991) Media > Book, [PU: Prentice Hall]

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control

Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control


EAN (ISBN-13): 9780135524800
ISBN (ISBN-10): 0135524806
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1990
Uitgever: Prentice-Hall

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-12T09:30:19+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-19T10:44:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0135524806

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-552480-6, 978-0-13-552480-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kotler philip
Titel van het boek: marketing management, marketing planning, analysis, management control, marketing zero


< naar Archief...