- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,28, hoogste prijs: € 59,72, gemiddelde prijs: € 19,55
1
Shopper Intimacy: a Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success by Rick, Blatt, Dick DeHerder - Rick, Blatt, Dick DeHerder
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 7,29
bestellenGesponsorde link
Rick, Blatt, Dick DeHerder:

Shopper Intimacy: a Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success by Rick, Blatt, Dick DeHerder - gebruikt boek

ISBN: 9780137075430

In "Shopper Intimacy," two world-renowned retail experts draw on unprecedented in-store research to illuminate how shoppers actually "think," "feel," and" act" in retail environments. The… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success - DeHerder, Rick
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 17,30
verzending: € 66,721
bestellenGesponsorde link

DeHerder, Rick:

Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 013707543X

[EAN: 9780137075430], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: FT Press 2010-09-13], Item is in very good condition. If supplemental codes/CDs for textbooks are required please contact us prio… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 66.72 LowKeyBooks, Sumas, WA, U.S.A. [65875000] [Rating: 4 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 3,51
(ongeveer € 3,28)
verzending: € 17,861
bestellenGesponsorde link
Blatt, Dick,Deherder, Richard:
Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success (Pearson Custom Business Resources) - gebonden uitgave, pocketboek

2010

ISBN: 9780137075430

Ft Pr, 2010-09-13. Hardcover. Good. 0.9449 9.1339 6.1417. Ex library copy with usual markings., Ft Pr, 2010-09-13, 2.5

Verzendingskosten: EUR 17.86 Schwabe Books
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 10,14
bestellenGesponsorde link
Deherder, Richard:
Shopper Intimacy: a Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success (Pearson Custom Business Resources) - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9780137075430

Hard cover, Minimal signs of wear., Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: FT Press]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Hillsboro, OR, Goodwill Books
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 67,29
(ongeveer € 59,72)
verzending: € 18,441
bestellenGesponsorde link
Deherder, Richard; Blatt, Dick:
Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success (Pearson Custom Business Resources) - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9780137075430

Ft Pr, 2010-09-13. Hardcover. New., Ft Pr, 2010-09-13, 6

Verzendingskosten: EUR 18.44 GridFreed LLC

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success

(at)lt;P style="MARGIN: 0px" soNormal(at)gt;In (at)lt;I(at)gt;Shopper Intimacy(at)lt;/I(at)gt;, two world-renowned retail experts draw on unprecedented in-store research to illuminate how shoppers actually (at)lt;I(at)gt;think(at)lt;/I(at)gt;, (at)lt;I(at)gt;feel(at)lt;/I(at)gt;, and(at)lt;I(at)gt; act(at)lt;/I(at)gt; in retail environments. Then, they introduce the Retail Ecosystem Analytics Program (REAP), a rigorous, complete methodology for transforming this knowledge into winning campaigns, products, and formats.(at)lt;/P(at)gt;

Gedetalleerde informatie over het boek. - Shopper Intimacy: A Practical Guide to Leveraging Marketing Intelligence to Drive Retail Success


EAN (ISBN-13): 9780137075430
ISBN (ISBN-10): 013707543X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: FINANCIAL TIMES PRENTICE HALL
256 Bladzijden
Gewicht: 0,478 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-10-03T12:41:18+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-02T20:43:16+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 013707543X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-707543-X, 978-0-13-707543-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dick herder, dick richards, blatt, dehe
Titel van het boek: success, marketing intelligence, shopper marketing, business, intimacy, blatt, leveraging


< naar Archief...