- 5 resultaten
laagste prijs: € 17,71, hoogste prijs: € 153,07, gemiddelde prijs: € 89,07
1
Basic Marketing Research: A Decision-making Approach - Malhotra, Naresh K.
bestellen
bij amazon.de
€ 151,99
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Malhotra, Naresh K.:

Basic Marketing Research: A Decision-making Approach - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780137155934

Prentice Hall, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3, 645 Seiten, Publiziert: 2008-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.66 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Ka… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
2
Basic Marketing Research: A Decision-making Approach - Malhotra, Naresh K.
bestellen
bij amazon.de
€ 153,07
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Malhotra, Naresh K.:

Basic Marketing Research: A Decision-making Approach - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780137155934

Prentice Hall, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3, 645 Seiten, Publiziert: 2008-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.66 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Ka… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 4 bis 6 Wochen. (EUR 0.00) Amazon UK
3
Basic Marketing Research and Qualtrics Pkg by Naresh K. Malhotra - Naresh K. Malhotra
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 20,61
bestellenGesponsorde link
Naresh K. Malhotra:
Basic Marketing Research and Qualtrics Pkg by Naresh K. Malhotra - gebruikt boek

ISBN: 9780137155934

Focusing on the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions, Malhotra offers a highly contemporary review that enables readers to increase their SP… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 17,52
(ongeveer € 17,71)
verzending: € 20,221
bestellenGesponsorde link
Naresh K. Malhotra:
Basic Marketing Research & Qualtrics Pkg (3rd Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780137155934

Prentice Hall, 2008-09-14. Hardcover. Good., Prentice Hall, 2008-09-14, 2.5

Verzendingskosten: EUR 20.22 Ergodebooks
5
Basic Marketing Research & Qualtrics Pkg - Naresh K. Malhotra
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 101,99
verzending: € 11,001
bestellenGesponsorde link
Naresh K. Malhotra:
Basic Marketing Research & Qualtrics Pkg - gebruikt boek

ISBN: 9780137155934

Livre, [PU: Prentice Hall]

1 Offers. Verzendingskosten:France. (EUR 11.00) Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Basic Marketing Research: A Decision-making Approach

For undergraduate-level courses in Marketing Research. With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Basic Marketing Research: A Decision-making Approach


EAN (ISBN-13): 9780137155934
ISBN (ISBN-10): 013715593X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Prentice Hall
672 Bladzijden
Gewicht: 1,551 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-31T20:11:42+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-08T08:29:03+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 013715593X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-715593-X, 978-0-13-715593-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: malhotra naresh
Titel van het boek: rom, pkg, basic marketing research


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780131525429 Basic Marketing Research: United States Edition (Malhotra, Naresh K.)


< naar Archief...