- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,78, hoogste prijs: € 158,19, gemiddelde prijs: € 63,41
1
Commercial Culture : The Media System and the Public Interest by Leo Bogart - Leo Bogart
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 6,78
bestellenGesponsorde link
Leo Bogart:

Commercial Culture : The Media System and the Public Interest by Leo Bogart - gebruikt boek

ISBN: 9780195090987

American mass media are the world's most diverse, rich and free. But their dazzling resources, variety, and influence cannot be rated by the envy they arouse in other countries. Their fai… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij ZVAB.com
€ 7,60
verzending: € 4,881
bestellenGesponsorde link

Bogart, Leo:

Commercial Culture: The Media System and the Public Interest - gebonden uitgave, pocketboek

1995, ISBN: 0195090985

[EAN: 9780195090987], Tweedehands, goed, [SC: 4.88], [PU: OXFORD UNIV PR], 400 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand. 2694587/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre Gebundene Ausgabe, Größe: 16.5 … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.88 Buchpark, Trebbin, Germany [83435977] [Beoordeling: 5 (van 5)]
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 47,29
bestellenGesponsorde link
Bogart, Leo:
Commercial Culture: the Media System and the Public Interest - gebonden uitgave, pocketboek

1995

ISBN: 9780195090987

hardcover, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Gebraucht, guter Zustand, [PU: Oxford University Press]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Newport Coast, CA, Tustin
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 97,21
bestellenGesponsorde link
Bogart, Leo, Professor:
Commercial Culture: The Media System and the Public Interest - gebonden uitgave, pocketboek

1995, ISBN: 9780195090987

Hard cover, New., Sewn binding. Cloth over boards. 400 p., New York, NY, [PU: Oxford University Press, USA]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Uxbridge, MIDDLESEX, Ria Christie Books
5
Commercial Culture: The Media System and the Public Interest [Hardcover ] - Bogart, Leo
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 158,19
verzending: € 8,251
bestellenGesponsorde link
Bogart, Leo:
Commercial Culture: The Media System and the Public Interest [Hardcover ] - gebonden uitgave, pocketboek

1995, ISBN: 0195090985

[EAN: 9780195090987], Neubuch, [PU: Oxford University Press], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.25 booksXpress, Freehold, NJ, U.S.A. [71410708] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Commercial Culture

American mass media are the world's most diverse, rich and free. But their dazzling resources, variety, and influence cannot be rated by the envy they arouse in other countries. Their failures are commonly excused on the grounds that they are creatures of the market, that they give people what they want. This book focusses not on the glories of the media, but on what is wrong with them and why, and how they may be made better. This powerful critique of American mass communications highlights four trends that together sound an urgent call for reform: the blurring of distinctions among traditional media and between individual and mass communication; the increasing concentration of media control in a disturbingly small number of powerful organizations; the shift from advertisers to consumers as the source of media revenues; and the growing confusion of information and entertainment, of the real and the imaginary. The future direction of the media, Bogart contends, should not be left to market forces alone. He shows how the public's appetite for media differs from other demands the market is left to satisfy because of how profoundly the media shape the public's character and values. In conclusion, Bogart asserts that a world of new communications technology requires a coherent national media policy, respectful of the American tradition of free expression and subject to vigorous public scrutiny and debate. Commercial Culture is the most comprehensive analysis of the media as they evolve in a technological age. It will be of great appeal to general readers interested in mass communications, as well as professionals and scholars studying American mass media.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Commercial Culture


EAN (ISBN-13): 9780195090987
ISBN (ISBN-10): 0195090985
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1995
Uitgever: Oxford University Press Inc
400 Bladzijden
Gewicht: 0,737 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-28T10:10:38+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-15T14:59:30+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0195090985

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-19-509098-5, 978-0-19-509098-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: leo bogart, per leo, diverse, bogaert
Titel van het boek: commercial culture media system public interest


< naar Archief...