- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,78, hoogste prijs: € 113,20, gemiddelde prijs: € 47,05
1
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - Ritter Frank, E., Josef Nerb  und Erno Lehtinen
bestellen
bij booklooker.de
€ 26,90
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Ritter Frank, E., Josef Nerb und Erno Lehtinen:

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780195178845

[PU: Oxford University Press], 238 Seiten Gebundene Ausgabe, Größe: 25.4 x 2 x 17.8 cm Gebrauchs- und Lagerspuren. Außen: verschmutzt, zerkratzt. 3454612/3 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, … Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 3.00) Buchpark GmbH
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 8,46
(ongeveer € 7,78)
verzending: € 34,951
bestellenGesponsorde link

Ritter, Frank E. [Editor]; Nerb, Josef [Editor]; Lehtinen, Erno [Editor]; O'Shea, Timothy M. [Editor];:

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures, 2) - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, 7/30/2007. 1. Hardcover. Very Good. Very Good Condition - May show some limited signs of wear and may have a remainder mark. Pages and dust cover are intact and… Meer...

Verzendingskosten: EUR 34.95 Spellbound
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 79,56
(ongeveer € 73,12)
verzending: € 36,511
bestellenGesponsorde link
Ritter, Frank E. [Editor]; Nerb, Josef [Editor]; Lehtinen, Erno [Editor]; O'Shea, Timothy M. [Editor];:
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures, 2) - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, 2007-07-30. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Oxford University Press, 2007-07-30, 6

Verzendingskosten: EUR 36.51 GridFreed LLC
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 15,53
(ongeveer € 14,26)
verzending: € 19,281
bestellenGesponsorde link
Editor-Frank E. Ritter; Editor-Josef Nerb; Editor-Erno Lehtinen; Editor-Timothy M. O'Shea:
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, USA, 2007-07-30. Hardcover. Good., Oxford University Press, USA, 2007-07-30, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.28 Ergodebooks
5
In Order to Learn - Frank E. Ritter; Josef Nerb; Erno Lehtinen; Timothy O'Shea
bestellen
bij lehmanns.de
€ 113,20
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Frank E. Ritter; Josef Nerb; Erno Lehtinen; Timothy O'Shea:
In Order to Learn - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780195178845

How the sequence of topics influences learning, Buch, Hardcover, [PU: Oxford University Press Inc], Oxford University Press Inc, 2007

Verzendingskosten:Versand in 10-20 Tagen. (EUR 9.95)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
In Order to Learn

The order that material, for both facts and skills, is presented or explored by a learner can strongly influence what is learned, how fast performance increases, and sometimes, even that the material is learned at all. In this volume, the contributors argue that these effects are more pervasive and important than they have been treated. They explore some of the foundational topics in this area of intersection between psychology, machine learning, AI, cognitive modeling, education, and instructional design. They include case studies and present numerous questions that will lead to further research projects and provide food for thought for professionals working in these disciplines.

Gedetalleerde informatie over het boek. - In Order to Learn


EAN (ISBN-13): 9780195178845
ISBN (ISBN-10): 019517884X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Oxford University Press Inc
501 Bladzijden
Gewicht: 0,709 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-07T07:34:26+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-20T18:20:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 019517884X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-19-517884-X, 978-0-19-517884-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: josef pölzleitner, ritter, lehtinen, frank josef, shea, timothy, six josef, dieter schröder
Titel van het boek: influences, learning how learn, order learn, architecture and order, model, cognitive architecture, architectur, architecture sequences, the order the, zero sequence, models influence, architecture topic, topics


< naar Archief...