- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,84, hoogste prijs: € 39,64, gemiddelde prijs: € 23,30
1
Services Marketing, Operations, and Managment
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 16,59
(ongeveer € 14,63)
bestellenGesponsorde link

Services Marketing, Operations, and Managment - gebruikt boek

ISBN: 9780195689082

Services: Marketing, Operations, and Management is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of postgraduate management students. It explores the core concepts of the … Meer...

  - MPN: , SKU 9780195689082 Verzendingskosten:plus verzendkosten, exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 43,50
(ongeveer € 29,45)
bestellenGesponsorde link

Vinnie Jauhari, Kirti Dutta:

Services: Marketing, Operations, and Management - nieuw boek

ISBN: 9780195689082

Services: Marketing, Operations, and Management is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of postgraduate management students. It explores the core concepts of the … Meer...

  - new Free shipping on orders above $25 Verzendingskosten:plus verzendkosten, exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Buch.ch
CHF 42,40
(ongeveer € 39,64)
bestellenGesponsorde link
Kirti Dutta#Vinnie Jauhari:
Services Marketing, Operations, and Managment - nieuw boek

6

ISBN: 9780195689082

Services: Marketing, Operations, and Management is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of postgraduate management students. It explores the core concepts of the … Meer...

  - No. 17782991 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij booklooker.de
€ 24,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jauhari, Vinnie; Dutta, Kirti:
Services Marketing, Operations, and Managment - gesigneerd exemplaar

ISBN: 9780195689082

pocketboek

[ED: Taschenbuch], [PU: OXFORD UNIV PR], Services: Marketing, Operations, and Management is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of postgraduate management studen… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
5
bestellen
bij ZVAB.com
US$ 10,62
(ongeveer € 7,84)
verzending: € 11,001
bestellenGesponsorde link
Kirti Dutta,Vinnie Jauhari Illustrator: .:
Services: Marketing, Operations, and Management - pocketboek

2009, ISBN: 9780195689082

Oxford University Press 2009, New Softcover . Services: Marketing, Operations, and Management explores the core concepts of the service industry and uses numerous examples, exhibits, flow… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 11.00 BookVistas.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Services Marketing, Operations, and Managment

Services: Marketing, Operations, and Management is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of postgraduate management students. It explores the core concepts of the service industry and uses numerous examples, exhibits, flowcharts, formats, and illustrations to explain them. Beginning with the introduction of the service industry, the book elaborates on the service product and the importance of market resarch in the service industry. Imparting an understanding of consumer behaviour, the book discusses segmentation, targeting and positioning in competitive markets. Important service concepts like customer perception of service, customer expectations, and physical evidence are explained. How to manage service operations and processes, evaluating customer feedback and service recovery, managing distribution channels in service industry and managing people are elaborated on. The book also discusses pricing strategies for service and promotion mix. Key contemporary issues like impact of technology, managing quality and excellence, ethics in service marketing, strategies for business growth and emerging service sectors are also explored in detail. Management students will find this book highly useful for its coverage of the key concepts explained through industry-related examples, flowcharts, tables, formats, and illustrations. With its practice-orientated approach, the book would also be useful to professionals in the service industry.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Services Marketing, Operations, and Managment


EAN (ISBN-13): 9780195689082
ISBN (ISBN-10): 0195689089
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: OXFORD UNIV PR
Gewicht: 0,866 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-04-16T19:38:11+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-03-02T21:19:51+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0195689089

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-19-568908-9, 978-0-19-568908-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dutta, bradley
Titel van het boek: marketing managment, management operations, oemqfmsjjsinpqq


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788120880009 Oxford Student Atlas For India 3rd Ed. (Oxford)


< naar Archief...