- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,91, hoogste prijs: € 50,95, gemiddelde prijs: € 14,02
1
Strategic Marketing - Venter
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 3,42
(ongeveer € 2,91)
verzending: € 3,951
bestellenGesponsorde link
Venter:

Strategic Marketing - pocketboek

1899, ISBN: 0195987063

[EAN: 9780195987065], Used, very good, [PU: Oxford University Press 1899-12-30], 0195987063 Very Good Condition and Unread! Text is clean and unmarked! Light shelf wear to cover from stor… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.95 Bellwetherbooks, McKeesport, PA, U.S.A. [4916642] [Rating: 5 (of 5)]
2
Strategic Marketing - Venter, Peet : Van Rensburg, Mari Jansen
bestellen
bij ZVAB.com
€ 6,76
verzending: € 18,001
bestellenGesponsorde link

Venter, Peet : Van Rensburg, Mari Jansen:

Strategic Marketing - pocketboek

2012, ISBN: 0195987063

[EAN: 9780195987065], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 18.0], [PU: Oxford University Press], wraps are shelf rubbed and creased. thorough annotations, highlighting and notes I text. sound b… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 18.00 Chapter 1, Johannesburg, GAU, South Africa [4804038] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 7,00
(ongeveer € 6,55)
verzending: € 20,591
bestellenGesponsorde link
Venter, Peet : Van Rensburg, Mari Jansen:
Strategic Marketing - pocketboek

2012

ISBN: 9780195987065

Oxford University Press, 2012. Paperback. Good. wraps are shelf rubbed and creased. thorough annotations, highlighting and notes I text. sound binding. fairly good copy.[SK]. Our order… Meer...

Verzendingskosten: EUR 20.59 Chapter 1 Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 3,42
(ongeveer € 2,91)
verzending: € 3,191
bestellenGesponsorde link
Venter:
Strategic Marketing - pocketboek

2010, ISBN: 9780195987065

Oxford University Press, 2010-01-11. Paperback. Very Good. Ships Within 48 hours M-F. Very Good Condition and Unread! Text is clean and unmarked! Light shelf wear to cover from stor… Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.19 Spellbound
5
Strategic Marketing: Theory & Applications for Competitive Advantage - Peet Venter; Mari Jansen van Rensburg
bestellen
bij lehmanns.de
€ 50,95
bestellenGesponsorde link
Peet Venter; Mari Jansen van Rensburg:
Strategic Marketing: Theory & Applications for Competitive Advantage - pocketboek

2009, ISBN: 9780195987065

Buch, Softcover, [PU: Oxford University Press Southern Africa], Oxford University Press Southern Africa, 2009

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Marketing: Theory & Applications for Competitive Advantage

Strategic marketing: Theory and applications for competitive advantage introduces the theories and formulation of strategic marketing, discusses the analysis of the environment, and how to apply and evaluate the concepts (to satisfy customer wants and needs while meeting company objectives) in a Southern African setting through case studies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Marketing: Theory & Applications for Competitive Advantage


EAN (ISBN-13): 9780195987065
ISBN (ISBN-10): 0195987063
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Oxford University Press Southern Africa
374 Bladzijden
Gewicht: 0,567 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-09-18T14:20:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-22T18:13:21+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0195987063

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-19-598706-3, 978-0-19-598706-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peet, van rensburg, venter, vente
Titel van het boek: strategic marketing, theory marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780199044931 Strategic Marketing 2e: Theory and Applications for Competitive Advantage (Pierre Joubert/ Michael Goldman/ Sean Mccoy)


< naar Archief...