- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,36, hoogste prijs: € 80,56, gemiddelde prijs: € 42,86
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,48
(ongeveer € 1,36)
verzending: € 5,881
bestellenGesponsorde link
Anholt, Simon:

Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions - gebruikt boek

ISBN: 9780230500280

Palgrave Macmillan. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-lib… Meer...

Verzendingskosten: EUR 5.88 Phatpocket Limited
2
Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions - Anholt, Simon
bestellen
bij amazon.de
€ 80,56
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Anholt, Simon:

Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780230500280

Palgrave Macmillan, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2007, 134 Seiten, Publiziert: 2007-01-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: YES2234197, 0.82 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Pr… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Books Around the World DE
3
Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions - Anholt, Simon
bestellen
bij amazon.de
€ 60,88
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anholt, Simon:
Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9780230500280

Palgrave Macmillan, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2007, 134 Seiten, Publiziert: 2007-01-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: YES2234197, 0.82 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Pr… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
4
Competitive Identity
bestellen
bij wordery.com
£ 54,98
(ongeveer € 66,03)
bestellenGesponsorde link
Competitive Identity - nieuw boek

ISBN: 9780230500280

Ever since Simon Anholt coined the phrase 'Nation Branding, there has been more and more interest in the idea that countries, cities and regions can build their brand images. This authori… Meer...

Nr. 9780230500280. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 5,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anholt, Simon:
Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 0230500285

[EAN: 9780230500280], [PU: Palgrave Macmillan], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the ave… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions

"Ever since Simon Anholt coined the phrase "nation branding" in 1996, there has been more and more interest in the idea that countries, cities and regions can build and manage their brand images. But until now, there has been little guidance and little agreement on how the techniques of commercial brand management can really be applied to places. For the first time, in this authoritative new book, Anholt shares his insights and experience in the field, and shows in detail what countries, cities and regions can do to build and sustain their competitive identity."--Jacket.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions


EAN (ISBN-13): 9780230500280
ISBN (ISBN-10): 0230500285
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Palgrave Macmillan
134 Bladzijden
Gewicht: 0,386 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-24T10:01:31+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-08T02:08:03+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0230500285

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-230-50028-5, 978-0-230-50028-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: anholt simon
Titel van het boek: new identity, region nation, age cities, competitive management, places, five nations


Gegevens van de uitgever

Auteur: Simon Anholt
Titel: Competitive Identity - The New Brand Management for Nations, Cities and Regions
Uitgeverij: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
147 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2006-11-13
London; GB
Gewicht: 0,373 kg
Taal: Engels
80,24 € (DE)
82,49 € (AT)
88,50 CHF (CH)
POD
XIII, 147 p.

BB; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; brand; branding; Image; management; International Relations; International Business; Corporate Communication/Public Relations; Marketing; International Relations; International Business; Corporate Communication; Internationale Beziehungen; Internationale Wirtschaft, Internationales Management; Businesskommunikation und -präsentation; BC; EA; EA

What is Competitive Identity? The Theory of Competitive Identity Understanding National Image Planning for Competitive Identity Implementing Competitive Identity Competitive Identity and Development

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780230627215 Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions (Simon Anholt)


< naar Archief...