- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,49, hoogste prijs: € 5,11, gemiddelde prijs: € 3,90
1
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 5,11
bestellenGesponsorde link
Mary Bragg & Andrew Bragg:

Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - pocketboek

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Gebraucht, guter Zustand, Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
2
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 4,96
bestellenGesponsorde link

Mary Bragg, Andrew Bragg:

Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - pocketboek

2005, ISBN: 9780273663256

paperback, Gebraucht, guter Zustand, All orders are dispatched within 1 working day from our UK warehouse. Established in 2004, we are dedicated to recycling unwanted books on behalf of a… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Ammanford, Carms, Goldstone Books
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 2,49
bestellenGesponsorde link
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - pocketboek

2005

ISBN: 9780273663256

Paperback, **Simply Brit** Shipped with Premium postal service within 24 hours from the UK with impressive delivery time. We have dispatched from our book depository; items of good condit… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 2,63
bestellenGesponsorde link
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - pocketboek

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Gloucester, GLOS, Reuseabook
5
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 4,33
bestellenGesponsorde link
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - pocketboek

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. Though second-hand, the book is still in very good shape. Minimal signs of usage may include very minor creasing on the co… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Gloucester, GLOS, Reuseabook

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Bragg, M: Developing New Business Ideas: A step-by-step guide to creating new business ideas worth backing (Financial Times Series)

How do you take a promising thought and develop it into an enterprise worth backing? Developing New Business Ideas is an imaginative and interactive companion to converting creativity into successful enterprise.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Bragg, M: Developing New Business Ideas: A step-by-step guide to creating new business ideas worth backing (Financial Times Series)


EAN (ISBN-13): 9780273663256
ISBN (ISBN-10): 0273663259
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Rust, Rolf-Dieter
Gewicht: 0,566 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-10T15:46:50+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-18T14:50:02+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0273663259

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-273-66325-9, 978-0-273-66325-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bragg, step step, pearson mary, andrew prentice
Titel van het boek: idea, developing new business ideas, step, business guide, worth, financial times


< naar Archief...