- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,09, hoogste prijs: € 4,89, gemiddelde prijs: € 4,00
1
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 4,78
bestellenGesponsorde link
Esty, Dc And Winston, Ac:

Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build a Competitive Advantage - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 9780300119978

Hard cover, Business|Business, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside. This book has hardback covers. Book contains pencil markings. In fair c… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Lincoln, Anybook.com
2
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 4,89
bestellenGesponsorde link

Esty, D. C. And Winston, A. S.:

Green to Gold – How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value and Build a Competitive Advantage - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 9780300119978

Hard cover, Economics|Economics, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside. This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Lincoln, Anybook.com
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 4,78
bestellenGesponsorde link
Esty, Dc And Winston, As:
Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build a Competitive Advantage - gebonden uitgave, pocketboek

2006

ISBN: 9780300119978

Hard cover, Business|Business, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside. This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round c… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Lincoln, Anybook.com
4
Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage: How Smart Companies Use ... Value, and Build a Competitive Advantage - Esty, Daniel C.
bestellen
bij medimops.de
€ 2,09
verzending: € 1,991
bestellenGesponsorde link
Esty, Daniel C.:
Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage: How Smart Companies Use ... Value, and Build a Competitive Advantage - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 0300119976

Binding : Gebundene Ausgabe, Label : Yale University Press, Publisher : Yale University Press, NumberOfItems : 2, medium : Gebundene Ausgabe, numberOfPages : 366, publicationDate : 2006-1… Meer...

Nr. M00300119976. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 1.99)
5
Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage: How Smart Companies Use . Value, and Build a Competitive Advantage - Esty, Daniel C., Winston, Andrew S.
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Esty, Daniel C., Winston, Andrew S.:
Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage: How Smart Companies Use . Value, and Build a Competitive Advantage - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 0300119976

[EAN: 9780300119978], [PU: Yale University Press], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust j… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, And Build Competitive Advantage. Winner of the Wirtschaftsbuchpreis Financial Times Deutschland 2007

Based on the authors' rich experience with forward-thinking companies around the world, "Green to Gold" demonstrates how corporations create value by building environmental thinking into their overall business strategies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, And Build Competitive Advantage. Winner of the Wirtschaftsbuchpreis Financial Times Deutschland 2007


EAN (ISBN-13): 9780300119978
ISBN (ISBN-10): 0300119976
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Yale University Press
224 Bladzijden
Gewicht: 0,742 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-06T12:00:38+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-30T20:24:36+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0300119976

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-300-11997-6, 978-0-300-11997-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: gold, daniel, winston, andrew still, green, esty
Titel van het boek: use, value, competitive, gold deutschland, esty, how build, environmental values, advantage, green regards, going for gold, let all get smart, your strategy needs, create, financial times


< naar Archief...