- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,29, hoogste prijs: € 8,00, gemiddelde prijs: € 3,15
1
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 2,22
bestellenGesponsorde link
Loveday, Lance & Niehaus, Sandra:

Web Design for Roi: Turning Browsers Into Buyers and Prospects Into Leads - pocketboek

2010, ISBN: 9780321489821

Paperback, **Simply Brit** Shipped with Premium postal service within 24 hours from the UK with impressive delivery time. We have dispatched from our book depository; items of good condit… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,45
(ongeveer € 1,29)
verzending: € 6,191
bestellenGesponsorde link

Lance Loveday, Sandra Niehaus:

Web Design for ROI: Turning Browsers into Buyers & Prospects into Leads - pocketboek

ISBN: 9780321489821

New Riders Pub. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex lib… Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.19 Discover Books
3
Web design for ROI Turning browsers into buyers & prospects into leads - Lance Loveday, Sandra Niehaus
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 8,00
verzending: € 16,001
bestellenGesponsorde link
Lance Loveday, Sandra Niehaus:
Web design for ROI Turning browsers into buyers & prospects into leads - pocketboek

2008

ISBN: 0321489829

[EAN: 9780321489821], [PU: New riders, USA], INGLESE Prefazione di Kelly Goto. Il volume si presenta in ottimo stato di conservazione. Il dorso e le copertine sono integri. Le pagine inte… Meer...

Verzendingskosten: EUR 16.00 Biblioteca di Babele, Tarquinia, VT, Italy [63211818] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 2,13
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Loveday, Lance; Niehaus, Sandra:
Web Design for ROI: Turning Browsers into Buyers and Prospects into Leads - pocketboek

2007, ISBN: 0321489829

[EAN: 9780321489821], [PU: New Riders Pub], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust jacket t… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 2,13
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Loveday, Lance; Niehaus, Sandra:
Web Design for ROI: Turning Browsers into Buyers & Prospects into Leads - pocketboek

2007, ISBN: 0321489829

[EAN: 9780321489821], [PU: New Riders Pub], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Web Design for ROI: Turning Browsers Into Buyers & Prospects Into Leads

Your web site is a business--design it like one. Billions of dollars in spending decisions are influenced by web sites. So why aren't businesses laser-focused on designing their sites to maximize their Return on Investment (ROI)? Web design can do more than make a site look good--it can be a powerful strategic weapon that enhances financial returns and creates competitive advantage. It's time to make web sites accountable. It's time to make design decisions based on metrics and business goals. It's time for Web Design for ROI. In this book you'll learn: Why so many organizations think about web design the wrong wayHow small design changes can have a big impact on your bottom lineSimple tips to increase web sales/leads by 10% - 50% (or more)Concrete design guidelines for: Landing pagesHome pagesCategory pagesDetail pagesFormsCheckout processesPacked with helpful examples from a wide variety of sites!

Gedetalleerde informatie over het boek. - Web Design for ROI: Turning Browsers Into Buyers & Prospects Into Leads


EAN (ISBN-13): 9780321489821
ISBN (ISBN-10): 0321489829
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: NEW RIDERS PUBL
196 Bladzijden
Gewicht: 0,431 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-12T10:34:44+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-08T00:25:34+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0321489829

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-321-48982-9, 978-0-321-48982-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: niehaus, lanc, lance, goto, sandra kelly, loveday
Titel van het boek: lead, turning, into web, web design for roi, buyer, prospect, prospects, browser, everything leads you


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780321515421 Web Design for ROI (Loveday, Lance;Niehaus, Sandra)


< naar Archief...