- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,98, hoogste prijs: € 541,56, gemiddelde prijs: € 112,11
1
Designing the Obvious : A Common Sense Approach to Web and Mobile Application Design by Robert Hoekman - Robert Hoekman
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 8,67
bestellenGesponsorde link
Robert Hoekman:

Designing the Obvious : A Common Sense Approach to Web and Mobile Application Design by Robert Hoekman - gebruikt boek

ISBN: 9780321749857

"Designing the Obvious" belongs in the toolbox of every person charged with the design and development of Web-based software, from the CEO to the programming team. Designing the Obvious e… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
designing the obvious: A Common Sense Approach to Web & Mobile Application Design - Hoekman, Robert
bestellen
bij amazon.de
€ 541,56
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Hoekman, Robert:

designing the obvious: A Common Sense Approach to Web & Mobile Application Design - pocketboek

2010, ISBN: 9780321749857

New Riders, Taschenbuch, Auflage: 2, 293 Seiten, Publiziert: 2010-11-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.07 kg, Verkaufsrang: 8146, Grafik & Multimedia, Computer & Internet, Kategorien, … Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) London Lane Company
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,98)
verzending: € 13,721
bestellenGesponsorde link
Robert Hoekman:
Designing the Obvious: A Common Sense Approach to Web and Mobile Application Design - pocketboek

ISBN: 9780321749857

New Riders Pub. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex lib… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.72 Discover Books
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 4,73
verzending: € 21,791
bestellenGesponsorde link
Hoekman, Robert, Jr.:
Designing the Obvious: A Common Sense Approach to Web and Mobile Application Design (Voices That Matter) - pocketboek

2010, ISBN: 0321749855

[EAN: 9780321749857], Gebraucht, guter Zustand, [PU: New Riders Pub], Clean and sturdy copy with unmarked text. Ex library copy with associated stamps and stickers. Wrapped in protective … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 21.79 Amazing Books Pittsburgh, Pittsburgh, PA, U.S.A. [63348767] [Rating: 4 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,05
(ongeveer € 4,59)
verzending: € 20,381
bestellenGesponsorde link
Hoekman Jr., Robert:
Designing the Obvious: A Common Sense Approach to Web & Mobile Application Design (2nd Edition) (Voices That Matter) - gebruikt boek

ISBN: 9780321749857

Good. Good Condition; library binding; former library book, may contain library markings; may contain minimal marking or notes to text; wear to cover., 2.5

Verzendingskosten: EUR 20.38 William Michael Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
designing the obvious: A Common Sense Approach to Web & Mobile Application Design

Designing the Obvious belongs in the toolbox of every person charged with the design and development of Web-based software, from the CEO to the programming team. Designing the Obvious explores the character traits of great Web applications and uses them as guiding principles of application design so the end result of every project instills customer satisfaction and loyalty. These principles include building only whats necessary, getting users up to speed quickly, preventing and handling errors, and designing for the activity. Designing the Obvious does not offer a one-size-fits-all development process--in fact, it lets you use whatever process you like. Instead, it offers practical advice about how to achieve the qualities of great Web-based applications and consistently and successfully reproduce them. This latest edition updates examples to show the guiding principles of application design in action on today's web, plus adds new chapters on strategy and persuasion. It offers practical advice about how to achieve the qualities of great Web-based applications and consistently and successfully reproduce them.

Gedetalleerde informatie over het boek. - designing the obvious: A Common Sense Approach to Web & Mobile Application Design


EAN (ISBN-13): 9780321749857
ISBN (ISBN-10): 0321749855
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: New Riders
293 Bladzijden
Gewicht: 0,483 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-07-11T01:35:07+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-20T17:38:00+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0321749855

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-321-74985-5, 978-0-321-74985-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: robert, hoekman
Titel van het boek: designing design, web, voice matter, mobile, common sense 1989 1998


< naar Archief...