- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,86, hoogste prijs: € 11,58, gemiddelde prijs: € 4,06
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,05
(ongeveer € 0,86)
verzending: € 5,741
bestellenGesponsorde link
Donna Knapp:

A Guide to Service Desk Concepts (Help Desk) - pocketboek

ISBN: 9780324785067

Course Technology. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex … Meer...

Verzendingskosten: EUR 5.74 Discover Books
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,05
(ongeveer € 0,97)
verzending: € 6,431
bestellenGesponsorde link

Donna Knapp:

A Guide to Service Desk Concepts (Help Desk) - pocketboek

ISBN: 9780324785067

Course Technology. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex … Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.43 Discover Books
3
A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the It Infrastructure Library - Knapp, Donna
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 11,58
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Knapp, Donna:
A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the It Infrastructure Library - pocketboek

2009

ISBN: 9780324785067

South-Western, Taschenbuch, Auflage: 3, 396 Seiten, Publiziert: 2009-03-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.4 kg, Verkaufsrang: 34335, Programmierung & Webdesign, Computer & Internet, Ka… Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) WonderBook-USA
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,47
(ongeveer € 4,14)
verzending: € 16,031
bestellenGesponsorde link
Knapp, Donna:
A Guide to Service Desk Concepts (Help Desk) - gebruikt boek

ISBN: 9780324785067

Course Technology. Used - Good. Good condition. 3rd edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlightin… Meer...

Verzendingskosten: EUR 16.03 Wonder Book
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,99
(ongeveer € 2,77)
verzending: € 16,031
bestellenGesponsorde link
Knapp, Donna:
A Guide to Service Desk Concepts (Help Desk) - pocketboek

2009, ISBN: 9780324785067

Course Technology, 2009-03-24. Paperback. Very Good. 0.7000 9.1000 7.3000. Book has some overall wear. Contains some minor dirtiness / soiling., Course Technology, 2009-03-24, 3

Verzendingskosten: EUR 16.03 Schwabe Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the It Infrastructure Library

A Guide to Service Desk Concepts, Third Edition, discusses the different types of service desks that exist, how they are measured by the organizations they support, the varying roles and skills required within a typical service desk, and the processes and technologies commonly used to ensure the service desk is operating efficiently and effectively. In this edition, the author also includes references to ITIL V3 best practices, leading quality and IT service management frameworks and standards, up-to-date research, trends, case studies and resources, and the latest information regarding the role of outsourcing and certification in the service desk.

Gedetalleerde informatie over het boek. - A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the It Infrastructure Library


EAN (ISBN-13): 9780324785067
ISBN (ISBN-10): 0324785062
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: South-Western
396 Bladzijden
Gewicht: 0,635 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-25T13:12:41+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-15T19:20:49+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0324785062

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-324-78506-2, 978-0-324-78506-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: knapp
Titel van het boek: help, service guide, desk library


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781111809799 A Guide to Service Desk Concepts, 3e (Donna Knapp)


< naar Archief...