- 5 resultaten
laagste prijs: € 9,52, hoogste prijs: € 239,58, gemiddelde prijs: € 105,82
1
A Primer for Integrated Marketing Communications - Kitchen, Philip, de Pelsmacker, Patrick
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 25,62
(ongeveer € 29,66)
verzending: € 5,561
bestellenGesponsorde link
Kitchen, Philip, de Pelsmacker, Patrick:

A Primer for Integrated Marketing Communications - eerste uitgave

2004, ISBN: 9780415314206

gebonden uitgave

Routledge, Hardcover, Auflage: 1, 208 Seiten, Publiziert: 2004-07-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 22 line drawings and 22 tables, 0.5 kg, Books Global Store, Special Fe… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.56) Ammareal - Professional
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 12,63
(ongeveer € 11,55)
verzending: € 6,401
bestellenGesponsorde link

Philip Kitchen et Patrick de Pelsmacker:

A Primer for Integrated Marketing Communications - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 9780415314206

Routledge, 2004. Hardcover. Very Good. Edition 2004. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations., Routledge, 2004, 3

Verzendingskosten: EUR 6.40 AMMAREAL
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 261,88
(ongeveer € 239,58)
verzending: € 16,691
bestellenGesponsorde link
Kitchen, Philip; de Pelsmacker, Patrick:
A Primer for Integrated Marketing Communications - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780415314206

Routledge. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Routledge, 6

Verzendingskosten: EUR 16.69 GridFreed LLC
4
A Primer for Integrated Marketing Communications - Kitchen,Philip
bestellen
bij BiggerBooks.com
$ 10,19
(ongeveer € 9,52)
bestellenGesponsorde link
Kitchen,Philip:
A Primer for Integrated Marketing Communications - gebruikt boek

ISBN: 9780415314206

A Primer for Integrated Marketing Communications Hardcover Used Books, Routledge

used in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij ecampus.com
€ 238,80
bestellenGesponsorde link
Kitchen,Philip:
A Primer for Integrated Marketing Communications - nieuw boek

ISBN: 9780415314206

A Primer for Integrated Marketing Communications Hardcover New Books, Routledge

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
A Primer for Integrated Marketing Communications

This textbook is the first introductory primer on integrated marketing communications. It combines theory and practice to show students of marketing how different aspects of integrated marketing communications (IMC) work together. Setting the scene in which IMC has emerged, the authors explain each component of the promotional mix and go on to explain the process of functional integration. The text includes key case studies on companies, including Proctor and Gamble, NSPCC and Ardi, illustrating the practical side of IMC in addition to an introduction to the main theories at work. Including an additional Study Guide at the back, this book will be a valuable resource for students of marketing and marketing communications.

Gedetalleerde informatie over het boek. - A Primer for Integrated Marketing Communications


EAN (ISBN-13): 9780415314206
ISBN (ISBN-10): 0415314208
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Routledge
208 Bladzijden
Gewicht: 0,499 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-04T20:46:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-01T11:52:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0415314208

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-31420-8, 978-0-415-31420-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kitchen, patrick pelsmacker, philip taylor
Titel van het boek: marketing communication, primer, marketing communications


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780203502860 Integrated Marketing Communications (Kitchen, Philip)


< naar Archief...