- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,48, hoogste prijs: € 35,45, gemiddelde prijs: € 18,69
1
Media, War and Postmodernity - Hammond World Atlas Corporation / Hammond, Phil / Hammond
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,48
bestellenGesponsorde link
Hammond World Atlas Corporation / Hammond, Phil / Hammond:

Media, War and Postmodernity - gebruikt boek

1990, ISBN: 9780415374941

Media, War and Postmodernity investigates how conflict and international intervention have changed since the end of the Cold War, asking why Western military operations are now conducted … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Media, War and Postmodernity by Philip Hammond - Philip Hammond
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 9,99
bestellenGesponsorde link

Philip Hammond:

Media, War and Postmodernity by Philip Hammond - gebruikt boek

1990, ISBN: 9780415374941

Media, War and Postmodernity investigates how conflict and international intervention have changed since the end of the Cold War, asking why Western military operations are now conducted … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Media, War and Postmodernity by Philip Hammond - Philip Hammond
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 9,26
bestellenGesponsorde link
Philip Hammond:
Media, War and Postmodernity by Philip Hammond - gebruikt boek

1990

ISBN: 9780415374941

Media, War and Postmodernity investigates how conflict and international intervention have changed since the end of the Cold War, asking why Western military operations are now conducted … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Media, War and Postmodernity - Philip Hammond
bestellen
bij BookDepository.com
€ 35,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Philip Hammond:
Media, War and Postmodernity - pocketboek

ISBN: 9780415374941

Paperback, [PU: Taylor & Francis Ltd], Investigates how conflict and international intervention have changed since the end of Cold War, asking why Western military operations are conducte… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Media, War and Postmodernity - Philip Hammond
bestellen
bij lehmanns.de
€ 33,25
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Philip Hammond:
Media, War and Postmodernity - pocketboek

2007, ISBN: 9780415374941

Softcover, Buch, [PU: Routledge]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Media, War and Postmodernity

Media, War and Postmodernity investigates how conflict and international intervention have changed since the end of the Cold War, asking why Western military operations are now conducted as high-tech media spectacles, apparently more important for their propaganda value than for any strategic aims.Discussing the humanitarian interventions of the 1990s and the War on Terror, the book analyzes the rise of a postmodern sensibility in domestic and international politics, and explores how the projection of power abroad is undermined by a lack of cohesion and purpose at home. Drawing together debates from a variety of disciplinary and theoretical perspectives, Philip Hammond argues that contemporary warfare may be understood as 'postmodern' in that it is driven by the collapse of grand narratives in Western societies and constitutes an attempt to recapture a sense of purpose and meaning.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Media, War and Postmodernity


EAN (ISBN-13): 9780415374941
ISBN (ISBN-10): 0415374944
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: ROUTLEDGE CHAPMAN & HALL
184 Bladzijden
Gewicht: 0,295 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-04-22T02:43:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-14T18:15:35+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0415374944

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-37494-4, 978-0-415-37494-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hammon, hammond philip, world atlas, hamm, corporation, phil hammond
Titel van het boek: postmodernity, media war, the perfect medium, media post media, after the war, what like war


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781134188345 Media, War and Postmodernity (Philip Hammond)


< naar Archief...