- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,68, hoogste prijs: € 145,99, gemiddelde prijs: € 78,58
1
Implementing CRM - Finnegan#Willcocks
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 114,00
(ongeveer € 100,74)
verzending: € 15,911
bestellenGesponsorde link
Finnegan#Willcocks:

Implementing CRM - nieuw boek

2007, ISBN: 9780470065266

Firms are continually seeking new ways to forge close relationships with their most valuable customers. With recent advances in networking and database management, firms have both the mot… Meer...

  - No. 14418050. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.91)
2
Implementing CRM - Finnegan#Willcocks
bestellen
bij Thalia.de
€ 145,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Finnegan#Willcocks:

Implementing CRM - nieuw boek

ISBN: 9780470065266

Firms are continually seeking new ways to forge close relationships with their most valuable customers. With recent advances in networking and database management, firms have both the mot… Meer...

  - No. 14418050. Verzendingskosten:, Versandfertig in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00)
3
Implementing CRM: From Technology to Knowledge - Finnegan, David Jesse / Willcocks, Leslie P.
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 7,47
(ongeveer € 6,68)
bestellenGesponsorde link
Finnegan, David Jesse / Willcocks, Leslie P.:
Implementing CRM: From Technology to Knowledge - gebruikt boek

ISBN: 9780470065266

Firms are continually seeking new ways to forge close relationships with their most valuable customers. With recent advances in networking and database management, firms have both the mot… Meer...

Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Implementing CRM - David Finnegan, Leslie P. Willcocks
bestellen
bij BookSpot.nl
€ 69,95
bestellenGesponsorde link
David Finnegan, Leslie P. Willcocks:
Implementing CRM - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780470065266

This book offers an analysis of the broad CRM arena and explores the political, behavioural, psychological and knowledge issues that are often neglected in CRM implementations. In Imple… Meer...

Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten bookspot.nl
5
Implementing CRM - David Finnegan; Leslie P. Willcocks
bestellen
bij lehmanns.de
€ 69,54
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Finnegan; Leslie P. Willcocks:
Implementing CRM - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780470065266

From Technology to Knowledge, Hardcover, Buch, [PU: John Wiley & Sons Ltd]

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Implementing CRM

Firms are continually seeking new ways to forge close relationships with their most valuable customers. With recent advances in networking and database management, firms have both the motivation and the means for improving their Customer Relationship Management (CRM) strategies. This book focuses on the actuality of implementing CRM. It is about the organization's ability to provide a seamless and personalized experience to each customer rather than a transactional or product-focused approach where the future of the relationship is not an over-riding consideration. This book connects CRM systems implementation with organizational change for the first time. It looks into the factors that distinguish firms which connect with their customers and gain customer loyalty with firms that are not as successful. It also describes the micro-processes that occur on a daily basis in a company and all the small decisions managers and employees take during the implementation of change and the creation of knowledge. Finnegan and Willcocks note that CRM implementation is not the straightforward process that many of the trade publications would have us believe. They state the failure rate of large CRM projects may be as high at 70%. Through the lens of two detailed case studies, the authors investigate why CRM is no panacea.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Implementing CRM


EAN (ISBN-13): 9780470065266
ISBN (ISBN-10): 0470065265
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: John Wiley & Sons Ltd
327 Bladzijden
Gewicht: 0,621 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-30T11:25:03+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2019-12-10T15:27:15+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470065265

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-06526-5, 978-0-470-06526-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: finnegan, david willcock, willcocks, david wilcock, david leslie
Titel van het boek: crm, david wilcock


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781497035768 e-Study Guide for: Implementing CRM: From Technology to Knowledge by Finnegan & Willcocks, ISBN 9780470065266 (Cram101 Textbook Reviews)


< naar Archief...