- 4 resultaten
laagste prijs: € 6,45, hoogste prijs: € 18,00, gemiddelde prijs: € 13,81
1
bestellen
bij Indigo.ca
(ongeveer € 17,50)
bestellenGesponsorde link
Masaaki Kotabe, Kristiaan Helsen:

Global Marketing Management , Global Marketing Video Clips for Capella University - nieuw boek

ISBN: 9780470119334

The ultimate objective of this book is to help readers prepare for the 21st Century and become an effective manager overseeing global marketing activities in an increasingly competitive e… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij
(ongeveer € 18,00)
bestellenGesponsorde link

Kotabe, Masaaki:

Global Marketing Management, Global Marketing Video Clips for Capella University - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 0470119330, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: John Wiley & Sons, L=126mm, B=174mm, H=5mm, Gew.=54gr, [GR: I-BE - Business / Economics / Finance], Gebunden, [Ausgabe: 0003] The… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
3
bestellen
bij Biblio.com
$ 7,10
(ongeveer € 6,45)
verzending: € 8,631
bestellenGesponsorde link
Masaaki Kotabe, Kristiaan Helsen:
GLOBAL MARKETING MANAGEMENT, GLOBAL MARKETING VIDEO CLIPS FOR CAPELLA UNIVERSITY - pocketboek

ISBN: 9780470119334

Softcover. Brand New. “International Edition” - ISBN number and front cover may be different in rare cases but contents are same as the US edition. FOR MULTIPLE ORDERS AND… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 8.63 Books WorldWide Express
4
bestellen
bij eurobuch.neubuch
US$ 18,50
(ongeveer € 13,30)
bestellenGesponsorde link
Kotabe, Masaaki:
Global Marketing Management, Global Marketing Video Clips for Capella University - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 0470119330, Lieferbar binnen 4-6 Wochen

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: John Wiley & Sons, L=126mm, B=174mm, H=5mm, Gew.=54gr, [GR: I-BE - Business / Economics / Finance], Gebunden, [Ausgabe: 0003]

  - Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Buchgeier.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

The ultimate objective of this book is to help readers prepare for the 21st Century and become an effective manager overseeing global marketing activities in an increasingly competitive environment. Rather than being bound by the traditional bilateral (international) view of competition and marketing, Kotabe and Helsen emphasize the multilateral (global) nature of marketing. This global approach also presents marketing in a cross- functional approach to the business operation. * Global orientation- This book takes the view that the term, "global" epitomizes the competitive pressure and market opportunities from around the world and the firm's need to optimize its market performance on a global basis. * Proactive Orientation- Presents a balanced approach between an outside/in and inside/out marketing perspective.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Global Marketing Management, Global Marketing Video Clips for Capella University


EAN (ISBN-13): 9780470119334
ISBN (ISBN-10): 0470119330
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: John Wiley & Sons
Gewicht: 0,054 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-21T01:22:04+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-09-20T08:25:59+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470119330

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-11933-0, 978-0-470-11933-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: helsen
Titel van het boek: capella, marketing management, global marketing, video clips


< naar Archief...