- 5 resultaten
laagste prijs: € 60,05, hoogste prijs: € 78,99, gemiddelde prijs: € 64,16
1
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 65,00
(ongeveer € 60,26)
verzending: € 16,691
bestellenGesponsorde link
Neil G. Kotler#Philip Kotler#Wendy I. Kotler:

Museum Marketing and Strategy - nieuw boek

2008, ISBN: 9780470370391

This newly revised and updated edition of the classic resource onmuseum marketing and strategy provides a proven framework forexamining marketing and strategic goals in relation to a muse… Meer...

Nr. 28043670. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.69)
2
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 65,00
(ongeveer € 60,05)
verzending: € 16,631
bestellenGesponsorde link

Neil G. Kotler#Philip Kotler#Wendy I. Kotler:

Museum Marketing and Strategy - nieuw boek

2008, ISBN: 9780470370391

This newly revised and updated edition of the classic resource onmuseum marketing and strategy provides a proven framework forexamining marketing and strategic goals in relation to a muse… Meer...

Nr. 28043670. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.63)
3
Museum Marketing and Strategy : Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources - Philip Sugai
bestellen
bij hive.co.uk
£ 66,30
(ongeveer € 78,99)
bestellenGesponsorde link
Philip Sugai:
Museum Marketing and Strategy : Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources - nieuw boek

ISBN: 9780470370391

This newly revised and updated edition of the classic resource on museum marketing and strategy provides a proven framework for examining marketing and strategic goals in relation to a mu… Meer...

No. 9780470370391. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 65,00
(ongeveer € 60,50)
verzending: € 16,761
bestellenGesponsorde link
Museum Marketing and Strategy - nieuw boek

2008, ISBN: 9780470370391

This newly revised and updated edition of the classic resource onmuseum marketing and strategy provides a proven framework forexamining marketing and strategic goals in relation to a muse… Meer...

Nr. 28043670. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.76)
5
Museum Marketing and Strategy - Neil G. Kotler; Philip Kotler; Wendy I. Kotler
bestellen
bij lehmanns.de
€ 60,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Neil G. Kotler; Philip Kotler; Wendy I. Kotler:
Museum Marketing and Strategy - nieuw boek

2008, ISBN: 9780470370391

Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources, eBooks, eBook Download (PDF), 2. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2008

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Museum Marketing and Strategy


EAN (ISBN-13): 9780470370391
ISBN (ISBN-10): 0470370394
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: John Wiley & Sons
544 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-01-16T14:26:04+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-06-28T22:38:06+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470370394

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-37039-4, 978-0-470-37039-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: philip kotler, neil philip
Titel van het boek: museum marketing and strategy, wherever are museum, your strategy needs, god has museum, missions


Gegevens van de uitgever

Auteur: Neil G. Kotler; Philip Kotler; Wendy I. Kotler
Titel: Museum Marketing and Strategy - Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources
Uitgeverij: Jossey-Bass; John Wiley & Sons
544 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-07-11
Taal: Engels
63,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Gemeinnützige Organisationen (non-profit); Business & Management; Gemeinnützige Organisationen; Gemeinnützige Organisationen / Management u. Führung; Management; Museum; Non-Profit Organizations; Non-Profit Organizations / Management Leadership; Wirtschaft u. Management; Gemeinnützige Organisationen; Gemeinnützige Organisationen / Management u. Führung; BB


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
8580000249750 Museum Strategy and Marketing: Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources: 1st (First) Edition (Philip Kotler Neil Kotler)


< naar Archief...