- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,94, hoogste prijs: € 68,52, gemiddelde prijs: € 20,86
1
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Brand - Alina Wheeler
bestellen
bij ebay.com
$ 75,00
(ongeveer € 68,52)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Alina Wheeler:

Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Brand - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780470401422

Book DetailsTitle: Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Brand Item Condition:used item in a very good conditionAuthor: Alina Wheeler ISBN 10:047040142… Meer...

98.2, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express, DISCOVER, Priority Listing. Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, [SHT: Economy Shipping], NY, [TO: Worldwide] (EUR 0.00) awesomebooksusa
2
Designing Brand Identity : An Essential Guide for the Whole Branding Team by Alina Wheeler - Alina Wheeler
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,63
bestellenGesponsorde link

Alina Wheeler:

Designing Brand Identity : An Essential Guide for the Whole Branding Team by Alina Wheeler - gebruikt boek

ISBN: 9780470401422

Who are you? Who needs to know? Why should they care? How will they find out? In a densely crowded marketplace, corporations, organizations, and even individuals look for ways to differen… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team - Wheeler, Alina
bestellen
bij amazon.com
$ 29,70
(ongeveer € 27,13)
verzending: € 3,651
bestellenGesponsorde link
Wheeler, Alina:
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team - gebonden uitgave, pocketboek

2009

ISBN: 9780470401422

Wiley, Hardcover, Auflage: 3, 320 Seiten, Publiziert: 2009-08-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.27 kg, Verkaufsrang: 1276659, Textbook Rental ASINs, Specialty Stores, Books, Branding &… Meer...

Sammlerstück. Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.65)
4
bestellen
bij alibris.com
$ 2,25
(ongeveer € 2,06)
verzending: € 3,651
bestellenGesponsorde link
Wheeler, Alina:
Designing Brand Identity: an Essential Guide for the Entire Branding Team - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9780470401422

Hardcover, Used, Missing dust jacket; Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less., [PU: John Wiley & Sons]

Verzendingskosten: EUR 3.65 Brownstown, MI, ThriftBooks-Atlanta
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,03
(ongeveer € 0,94)
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Wheeler, Alina:
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780470401422

Hardback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.30 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team

Praise for previous editions of Designing Brand Identity: "An inspiring and powerful toolkit." -The Marketer "Alina Wheeler provides a practical structure for the brand building process." -Al Ries, coauthor, Positioning "Wheeler's book offers a cogent description of how strategy and design meet in the real world among world-class companies." -Marty Neumeier, author, The Brand Gap "A valued reference book for all members of the branding team." -Communication Arts

Gedetalleerde informatie over het boek. - Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team


EAN (ISBN-13): 9780470401422
ISBN (ISBN-10): 0470401427
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Wiley
320 Bladzijden
Gewicht: 1,268 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-06-08T11:14:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-26T11:37:40+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470401427

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-40142-7, 978-0-470-40142-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: john wheeler, alina wheeler
Titel van het boek: doing identity, designing brand identity essential guide for the whole branding team, mann brand


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470641491 Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team (Alina Wheeler)


< naar Archief...