- 5 resultaten
laagste prijs: € 21,99, hoogste prijs: € 23,99, gemiddelde prijs: € 22,42
1
Eating the Big Fish
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 23,00
(ongeveer € 22,13)
verzending: € 17,321
bestellenGesponsorde link

Eating the Big Fish - nieuw boek

2009, ISBN: 9780470527757

EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and upd… Meer...

Nr. A1033776725. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.32)
2
Eating the Big Fish - Adam Morgan
bestellen
bij kobo.com
€ 21,99
bestellenGesponsorde link

Adam Morgan:

Eating the Big Fish - nieuw boek

2009, ISBN: 9780470527757

EATING THE BIG FISH: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and ExpandedThe second edition of the international bestseller, now revised and updat… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Eating the Big Fish - Adam Morgan
bestellen
bij lehmanns.de
€ 21,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Adam Morgan:
Eating the Big Fish - nieuw boek

2009

ISBN: 9780470527757

How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, eBooks, eBook Download (EPUB), 2. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
Eating the Big Fish - Adam Morgan
bestellen
bij lehmanns.de
€ 23,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Adam Morgan:
Eating the Big Fish - nieuw boek

2009, ISBN: 9780470527757

How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, [ED: 2], 2. Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
Eating the Big Fish - Adam Morgan
bestellen
bij lehmanns.de
€ 21,99
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Adam Morgan:
Eating the Big Fish - eerste uitgave

2009, ISBN: 9780470527757

How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, [ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: Wiley]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , sem custos de envio na RFA. (EUR 9.95)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Eating the Big Fish


EAN (ISBN-13): 9780470527757
ISBN (ISBN-10): 0470527757
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: John Wiley & Sons
368 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-10-18T16:05:49+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-10-11T09:33:52+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470527757

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-52775-7, 978-0-470-52775-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: morgan
Titel van het boek: der brand, know your fish, challenger against compete leaders brands eating brand fish, big five, the fish who could wish, your inner fish


Gegevens van de uitgever

Auteur: Adam Morgan
Titel: Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
368 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-04-16
Taal: Engels
23,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Werbung; Advertising; Business & Management; Werbung; Wirtschaft u. Management; Werbung; BB

Preface. Foreword by Antonio Lucio. Part 1: The Size and Nature of the Big Fish. 1. The Law of Increasing Returns. 2. The Consumer Isn't. 3. What Is a Challenger Brand? Part 2: The Eight Credos of Successful ChallengerBrands. 4. The First Credo: Intelligent Naivety. 5. Monsters and Other Challenges: Gaining Clarity on theCenter. 6. The Second Credo: Build a Lighthouse Identity. 7. The Third Credo: Take Thought Leadership of the Category. 8. The Fourth Credo: Create Symbols of Re-Evaluation. 9. The Fifth Credo: Sacrifice. 10. The Sixth Credo: Overcommit. 11. The Seventh Credo: Using Communications and Publicity toEnter Social Culture. 12. The Eight Credo: Become Idea-Centered, NotConsumer-Centered. Part 3: Applying the Challenger Program. 13. Writing the Challenger Program: The Two-Day Off-Site. 14. The Scope of the Lighthouse Keeper. Part 4: Mind-Set, Culture, and Risk. 15. Challenger as a State of Mind: Staying Number One MeansThinking Like a Number Two. 16. Risk, Will, and the Circle of Rope. References and Sources. Acknowledgments for the Second Edition. Photo Credits. Index.

< naar Archief...