- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,79, hoogste prijs: € 3,98, gemiddelde prijs: € 3,09
1
Front Line Customer Service : Fifteen Keys to Customer Service by Clay Carr - Clay Carr
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link
Clay Carr:

Front Line Customer Service : Fifteen Keys to Customer Service by Clay Carr - gebruikt boek

ISBN: 9780471516163

Provides valuable advice for small- to medium-sized businesses on how to turn unhappy buyers into dedicated customers. Based on eleven tactical principles (e.g., you don't sell products o… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Front-line Customer Service - Carr, C.
bestellen
bij AbeBooks.com
€ 2,91
verzending: € 7,811
bestellenGesponsorde link

Carr, C.:

Front-line Customer Service - gebonden uitgave, pocketboek

1990, ISBN: 0471516163

[EAN: 9780471516163], Used, good, [PU: John Wiley & Sons], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 7.81 Anybook Ltd., Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (of 5)]
3
Front Line Customer Service : Fifteen Keys to Customer Service - Carr, Clay
bestellen
bij AbeBooks.com
€ 3,65
verzending: € 24,741
bestellenGesponsorde link
Carr, Clay:
Front Line Customer Service : Fifteen Keys to Customer Service - gebonden uitgave, pocketboek

1990

ISBN: 0471516163

[EAN: 9780471516163], Used, good, [PU: Etobicoke, ON, Canada: John Wiley & Sons Canada, Limited, 1990], CUSTOMER SERVICES BUSINESS ECONOMICS SERVICE 0471516163, Jacket, Hardback in near f… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 24.74 Bingo Used Books, Vancouver, WA, U.S.A. [1616130] [Rating: 5 (of 5)]
4
Front-Line Customer Service - Carr
bestellen
bij textbooks.com
$ 1,99
(ongeveer € 1,79)
bestellenGesponsorde link
Carr:
Front-Line Customer Service - gebruikt boek

ISBN: 9780471516163

Excellent Marketplace listings for "Front-Line Customer Service" by Carr starting as low as $1.99! 9780471516163,0471516163,front-line,customer,service,carr Marketplace, John Wiley & Son… Meer...

Shipping to USA only! Business & Economics. Verzendingskosten:plus verzendkosten., exclusief verzendingskosten
5
Front-Line Customer Service: 15 Keys to Customer Satisfaction - Carr, Clay
bestellen
bij AbeBooks.com
€ 3,14
verzending: € 41,251
bestellenGesponsorde link
Carr, Clay:
Front-Line Customer Service: 15 Keys to Customer Satisfaction - gebonden uitgave, pocketboek

1990, ISBN: 0471516163

[EAN: 9780471516163], Used, very good, [PU: Wiley, U.S.A.], Business & Economics|Customer Service, Jacket, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 41.25 Anderson Book, Provo, UT, U.S.A. [8881726] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Front-line Customer Service: 15 Keys to Customer Satisfaction

Provides valuable advice for small- to medium-sized businesses on how to turn unhappy buyers into dedicated customers. Based on eleven tactical principles (e.g., you don't sell products or services, or even benefits--you sell value), it shows how managers of these businesses can to turn their greatest asset--contact with the customer--to their best advantage. Discusses the basics of customer psychology and explains in detail what ``value'' means to a customer; gives specific advice on what front-line people have to do to enhance their businesses' value, how to train them, and how to keep them doing it. Goes on to give step-by-step advice on the process of dealing with unhappy customers by solving their problems and changing their expectations. Numerous examples and case studies included throughout.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Front-line Customer Service: 15 Keys to Customer Satisfaction


EAN (ISBN-13): 9780471516163
ISBN (ISBN-10): 0471516163
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1990
Uitgever: John Wiley & Sons

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-29T21:57:55+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-07-26T13:04:16+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0471516163

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-471-51616-3, 978-0-471-51616-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: carr
Titel van het boek: customer satisfaction, customer services, customer service, line, front


< naar Archief...