- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,92, hoogste prijs: € 24,26, gemiddelde prijs: € 7,78
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,70
(ongeveer € 4,32)
verzending: € 11,501
bestellenGesponsorde link
Twitchell, James B.:

Twenty Ads That Shook the World: The Century's Most Groundbreaking Advertis ing and How It Changed Us All - pocketboek

2004, ISBN: 9780609807231

gebonden uitgave

Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall, 1993. viii, 367 pages, illustrations; 23 cm. Near fine. Tight, clean copy. Light edgewear to wraps. Another copy available. An interesting anthology. … Meer...

USA, U.. - Verzendingskosten: EUR 11.50 LEFT COAST BOOKS, LEFT COAST BOOKS, Ariadne Books, Infinity Books Japan
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,70
(ongeveer € 4,41)
verzending: € 11,721
bestellenGesponsorde link

Twitchell, James B.:

Twenty Ads That Shook the World: The Century's Most Groundbreaking Advertis ing and How It Changed Us All - pocketboek

2001, ISBN: 9780609807231

Perennial. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light sta… Meer...

USA, JPN - Verzendingskosten: EUR 11.72 Wonder Book, Infinity Books Japan
3
Twenty Ads That Shook the World - James Twitchell
bestellen
bij BookDepository.com
€ 24,26
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
James Twitchell:
Twenty Ads That Shook the World - pocketboek

ISBN: 9780609807231

Paperback, [PU: Random House USA Inc], James Twitchell takes an in-depth look at the ads and ad campaigns and their creators that have most influenced our culture and marketplace in the t… Meer...

Verzendingskosten:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,92)
verzending: € 12,841
bestellenGesponsorde link
James B. Twitchell:
Twenty Ads That Shook the World: The Century's Most Groundbreaking Advertising and How It Changed Us All - pocketboek

ISBN: 9780609807231

Crown. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library copy… Meer...

Verzendingskosten: EUR 12.84 Discover Books
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,43
(ongeveer € 4,99)
verzending: € 20,161
bestellenGesponsorde link
James B. Twitchell:
Twenty Ads That Shook the World By Twitchell James B - pocketboek

2001, ISBN: 9780609807231

Broadway Books, 2001-12-01. Paperback. Good. Some wear, but still a good reading copy.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much fa… Meer...

Verzendingskosten: EUR 20.16 The Book Cellar

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Twenty Ads That Shook The Worl

James Twitchell takes an in-depth look at the ads and ad campaigns—and their creators—that have most influenced our culture and marketplace in the twentieth century. P. T. Barnum’s creation of buzz, Pepsodent and the magic of the preemptive claim, Listerine introducing America to the scourge of halitosis, Nike’s “Just Do It,” Clairol’s “Does She or Doesn’t She?,” Leo Burnett’s invention of the Marlboro Man, Revlon’s Charlie Girl, Coke’s re-creation of Santa Claus, Absolut and the art world—these campaigns are the signposts of a century of consumerism, our modern canon understood, accepted, beloved, and hated the world over.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Twenty Ads That Shook The Worl


EAN (ISBN-13): 9780609807231
ISBN (ISBN-10): 0609807234
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: Random House USA Inc
240 Bladzijden
Gewicht: 0,449 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-24T13:54:10+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-07T17:07:11+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0609807234

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-609-80723-4, 978-0-609-80723-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: twitchell
Titel van het boek: ads, all shook, advertising, nothing has changed the best, twenty


< naar Archief...