- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,23, hoogste prijs: € 89,17, gemiddelde prijs: € 31,14
1
bestellen
bij ZVAB.com
€ 10,67
verzending: € 23,691
bestellenGesponsorde link
Lindstrom, Martin:

Buyology: Truth and Lies About Why We Buy - gebruikt boek

2008, ISBN: 0739376012

[EAN: 9780739376010], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 23.69], [PU: Random House Audio], Good condition. Audio CD. Case Good. 6 disc set. Unabridged edition. Disc slightly scratched. Qualit… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 23.69 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 3,49
(ongeveer € 3,23)
verzending: € 15,541
bestellenGesponsorde link

Lindstrom, Martin:

Buyology: Truth and Lies About Why We Buy - gebruikt boek

ISBN: 9780739376010

Random House Audio. Used - Good. Good condition. Audio CD. Case Good. 6 disc set. Unabridged edition. Disc slightly scratched. Quality guaranteed! In original artwork/packaging unless o… Meer...

Verzendingskosten: EUR 15.54 Wonder Book
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 6,74
verzending: € 32,631
bestellenGesponsorde link
Lindstrom, Martin:
Buyology: Truth and Lies About Why We Buy - gebruikt boek

2008

ISBN: 0739376012

[EAN: 9780739376010], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Random House Audio], Item in good condition. Textbooks may not include supplemental items i.e. CDs, access codes etc., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 32.63 SecondSale, Montgomery, IL, U.S.A. [52274160] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 96,31
(ongeveer € 89,17)
verzending: € 16,891
bestellenGesponsorde link
Lindstrom, Martin; Leslie, Don [Reader]; Underhill, Paco [Foreword];:
Buyology: Truth and Lies About Why We Buy - nieuw boek

2008, ISBN: 9780739376010

Random House Audio, 2008-10-21. Audio CD. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Random House Audio, 2008-10-21, 6

Verzendingskosten: EUR 16.89 GridFreed LLC
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 48,35
(ongeveer € 45,88)
verzending: € 12,141
bestellenGesponsorde link
Lindstrom, Martin:
Buyology: Truth and Lies About Why We Buy - gebruikt boek

ISBN: 9780739376010

audioCD. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., 2.5

Verzendingskosten: EUR 12.14 Bonita

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Buyology: Truth and Lies about Why We Buy

Based on the single largest neuromarketing study ever conducted, "Buyology" reveals surprising truths about what attracts our attention and captures our dollars. Among the long-held assumptions and myths "Buyology" confronts: - Sex doesn't sell - people in skimpy clothing and provocative poses don't persuade us to buy products. - Despite government bans, subliminal advertising is ubiquitous -- from bars to supermarkets to highway billboards. - Color can be so iconic that the sight of the robin's egg blue of a certain famous jewelry brand significantly raises women's heart rates. - Companies shamelessly borrow from religion and ritual -- like the ritual, made up by a bored American bartender, of drinking a Corona with a lime -- to seduce our interest. - "Cool" brands, like iPods, trigger our mating instincts. The fact is, so much of what we thought we knew about why we buy is wrong. Drawing on a three-year, 7 million dollar, cutting-edge brain scan study of over 2000 people from around the world, marketing guru Martin Lindstrom's revelations will captivate anyone who's been seduced --or turned off-- by marketers relentless efforts to win our loyalty, our money and our minds. Packed with entertaining stories about how we respond to such well-known products and companies as Marlboro, Calvin Klein, Ford, and American Idol, "Buyology "is a fascinating tour into the mind of today's consumer.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Buyology: Truth and Lies about Why We Buy


EAN (ISBN-13): 9780739376010
ISBN (ISBN-10): 0739376012
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: RANDOM HOUSE
Gewicht: 0,181 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-22T17:58:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-17T19:53:57+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0739376012

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7393-7601-2, 978-0-7393-7601-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: lindström, underhill paco, martin lindstrom, don martin
Titel van het boek: buyology, why, buy, after truth


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
8601400278932 Buyology: Truth and Lies About Why We Buy (Lindstrom, Martin)


< naar Archief...