- 5 resultaten
laagste prijs: € 74,63, hoogste prijs: € 119,10, gemiddelde prijs: € 96,66
1
Communication, Media, and Identity - Robert S. Fortner
bestellen
bij BookDepository.com
€ 74,63
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Robert S. Fortner:

Communication, Media, and Identity - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780742551947

Hardback, [PU: ROWMAN & LITTLEFIELD], Part of the "Communication, Culture, and Religion Series", this title looks at the nature of communication from a biblical Christian perspective. It … Meer...

  - Verzendingskosten:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00)
2
Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication - Robert S. Fortner
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 108,00
(ongeveer € 92,70)
bestellenGesponsorde link

Robert S. Fortner:

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780742551947

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication Communication-Media-and-Identity~~Robert-S-Fortner Religion/Inspiration>Christianity>Christianity Hardcover, Rowman… Meer...

  - new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 109,21
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Fortner, Robert S.:
Communication, Media, and Identity A Christian Theory of Communication - gebonden uitgave, pocketboek

2006

ISBN: 0742551946

Gebundene Ausgabe RELIGION / Christian Theology / Systematic, Christentum, mit Schutzumschlag neu, [PU:Rowman & Littlefield Publishers]

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Communication, Media, and Identity - Robert S. Fortner
bestellen
bij lehmanns.de
€ 119,10
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Robert S. Fortner:
Communication, Media, and Identity - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 9780742551947

A Christian Theory of Communication, Buch, Hardcover, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Rowman & Littlefield Publishers, 2006

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 9.95)
5
Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication - Robert S. Fortner
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 87,66
verzending: € 0,011
bestellenGesponsorde link
Robert S. Fortner:
Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication - gebruikt boek

ISBN: 9780742551947

Livre, [PU: Rowman & Littlefield]

  - 1 Offers. Verzendingskosten:France. (EUR 0.01) Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Communication, Media, and Identity

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication is the first comprehensive theoretical look at the nature of communication from a biblical Christian perspective. This groundbreaking new work discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer. It also draws widely from the literature of the _secular_ world, critiquing perspectives where necessary and adopting perspectives that are in line with Christian anthropology, epistemology, and ontology. As the newest book in the Communication, Culture, and Religion Series, Robert Fortner's work illuminates the theological aspects of communication.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Communication, Media, and Identity


EAN (ISBN-13): 9780742551947
ISBN (ISBN-10): 0742551946
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Rowman & Littlefield Publishers
280 Bladzijden
Gewicht: 0,562 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-26T09:35:44+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-20T18:02:09+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0742551946

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7425-5194-6, 978-0-7425-5194-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: fortner
Titel van het boek: communication media identity christian theory communication, media now media communication, first look communication theory


< naar Archief...