- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,24, hoogste prijs: € 8,74, gemiddelde prijs: € 4,40
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,02
verzending: € 6,591
bestellenGesponsorde link
Birn, R. et al:

A Handbook of Market Research Techniques - gebonden uitgave, pocketboek

1990, ISBN: 0749402008

[EAN: 9780749402006], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Kogan Page Ltd], BUSINESS, Jacket, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has h… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.59 Anybook.com, Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 5,58
verzending: € 3,501
bestellenGesponsorde link

Robin Birn, Paul N. Hague, Phyllis Vangelder:

A Handbook of Market Research Techniques - gebonden uitgave, pocketboek

1990, ISBN: 0749402008

[EAN: 9780749402006], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Kogan Page Ltd 30/12/1990], Shipped within 24 hours from our UK warehouse. Clean, undamaged book with no damage to pages and mini… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.50 Bahamut Media, Reading, United Kingdom [56522875] [Rating: 4 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,73
(ongeveer € 2,42)
verzending: € 9,621
bestellenGesponsorde link
Birn, R. et al:
A Handbook of Market Research Techniques - gebonden uitgave, pocketboek

1990

ISBN: 9780749402006

Kogan Page Ltd, 1990. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In poor condition, suitable as a reading copy. … Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.62 Anybook Ltd
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,53
(ongeveer € 2,24)
verzending: € 9,621
bestellenGesponsorde link
Birn, R. et al:
A Handbook of Market Research Techniques - gebonden uitgave, pocketboek

1990, ISBN: 9780749402006

Kogan Page Ltd, 1990. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. No… Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.62 Anybook Ltd
5
bestellen
bij ZVAB.com
€ 8,74
verzending: € 8,191
bestellenGesponsorde link
Robin Birn, Paul Hague and Phyllis Vangelder:
A Handbook of Market Research Techniques - gebonden uitgave, pocketboek

1990, ISBN: 0749402008

[EAN: 9780749402006], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 8.19], [PU: Kogan Page Ltd], 1990-12-30. Kogan Page Ltd. Hardcover. ACCEPTABLE Edgewear. Previous Owners Name., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.19 Cambridge Rare Books, Cambridge, GLOUC, United Kingdom [545787] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Handbook of Market Research Techniques


EAN (ISBN-13): 9780749402006
ISBN (ISBN-10): 0749402008
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1990
Uitgever: Kogan Page

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-02T14:01:13+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-17T14:52:13+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0749402008

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-0200-8, 978-0-7494-0200-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: birn, phyllis paul, paul robin, vangelder


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
A Handbook of Market Research Techniques (Robin Birn, Paul N. Hague, Phyllis Vangelder)


< naar Archief...