- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,94, hoogste prijs: € 31,22, gemiddelde prijs: € 8,27
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,58
(ongeveer € 2,39)
verzending: € 10,281
bestellenGesponsorde link
Birn, R. J.:

The Effective Use of Market Research: How to Drive and Focus Better Business Decisions - pocketboek

2004, ISBN: 9780749442002

Kogan Page, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in … Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.28 Anybook.com
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,58
(ongeveer € 2,39)
verzending: € 10,281
bestellenGesponsorde link

Birn, R.J.:

The Effective Use of Market Research: How to Drive and Focus Better Business Decisions - pocketboek

2004, ISBN: 9780749442002

Kogan Page, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in … Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.28 Anybook.com
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,02
(ongeveer € 0,94)
verzending: € 8,361
bestellenGesponsorde link
Birn, Robin:
The Effective Use of Market Research: How To Drive And Focus Better Business Decisions (Market Research in Practice) - pocketboek

ISBN: 9780749442002

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.36 World of Books Ltd
4
Die Effektive Verwendung Von Markt Research: How To Drive Und Fokus Bet
bestellen
bij ebay.de
€ 4,39
verzending: € 6,151
bestellenGesponsorde link
Die Effektive Verwendung Von Markt Research: How To Drive Und Fokus Bet - gebruikt boek

ISBN: 074944200X

buch. Gut, Festpreisangebot, [LT: FixedPrice], [PU: Kogan Page]

99.1. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, KY11*** DUNFERMLINE. (EUR 6.15) better_world_books_uk
5
The Effective Use of Market Research: How to Drive and Focus Better Business Decisions - Birn, Robin
bestellen
bij Blackwells.co.uk
£ 26,75
(ongeveer € 31,22)
verzending: € 7,591
bestellenGesponsorde link
Birn, Robin:
The Effective Use of Market Research: How to Drive and Focus Better Business Decisions - pocketboek

ISBN: 9780749442002

paperback, [PU: Kogan Page]

in stock. Verzendingskosten:Unknown. (EUR 7.59) Blackwells.co.uk

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Effective Use of Market Research

This latest edition of Effective Use of Market Research explains: How to develop representative samples Data protection legislation The professional ethics incorporated in the MRS Code of Conduct More and more companies today are using market research techniques, not just to find new markets, products and customers, but also to improve management and marketing decision making and to monitor customer service. The Effective Use of Market Research looks at the circumstances in which market research is necessary, and explains what management can expect to gain from research and then analyses the type of business decisions that may be taken as a result. An organization that knows its customers and monitors its activity well, and also has a good understanding of the key research techniques it needs, is likely to develop more competitive sales, marketing and communications strategies. "

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Effective Use of Market Research


EAN (ISBN-13): 9780749442002
ISBN (ISBN-10): 074944200X
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Kogan Page
192 Bladzijden
Gewicht: 0,367 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-08T08:07:07+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-29T11:33:39+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 074944200X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4200-X, 978-0-7494-4200-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: birn, page research, robin puy
Titel van het boek: decisions, business focus, effective use market research, market research practice, drive, how research, better, the business research


< naar Archief...