- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,72, hoogste prijs: € 58,26, gemiddelde prijs: € 15,78
1
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 3,31
bestellenGesponsorde link
Kapferer, Jean-Noël:

The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term (New Strategic Brand Management: Creating & Sustaining Brand Equity) - pocketboek

2008, ISBN: 9780749442835

Paperback, Gebraucht, guter Zustand, Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
2
The New Strategic Brand Management. Creating and Sustaining Brand Equity Long Term (New Strategic Brand Management: Creating & Sustaining Brand Equity) - Kapferer, Jean-Noel
bestellen
bij ZVAB.com
€ 9,99
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Kapferer, Jean-Noel:

The New Strategic Brand Management. Creating and Sustaining Brand Equity Long Term (New Strategic Brand Management: Creating & Sustaining Brand Equity) - pocketboek

2004, ISBN: 0749442832

[EAN: 9780749442835], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 3.0], [PU: Kogan Page], 528 Seiten Buch ist durch Druckstellen am Cover etwas verlagert (durchgebogen), kleine Lagerspuren am Buc… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 Modernes Antiquariat an der Kyll, Lissendorf, Germany [58301726] [Rating: 5 (von 5)]
3
The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term - Kapferer, Jean-Noël
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 50,00
(ongeveer € 58,26)
verzending: € 5,591
bestellenGesponsorde link
Kapferer, Jean-Noël:
The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term - pocketboek

2004

ISBN: 9780749442835

Kogan Page, Paperback, Auflage: 3, 496 Seiten, Publiziert: 2004-08-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.27 kg, Verkaufsrang: 2682365, Special Features, Books, Brands & Corporate Identity,… Meer...

Sammlerstück. Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.59)
4
The New Strategic Brand Management : Creating and Sustaining Brand Equity Long Term by Jean-Noël, Kapferer, Jean N. Kapferer - Jean-Noël, Kapferer, Jean N. Kapferer
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,63
bestellenGesponsorde link
Jean-Noël, Kapferer, Jean N. Kapferer:
The New Strategic Brand Management : Creating and Sustaining Brand Equity Long Term by Jean-Noël, Kapferer, Jean N. Kapferer - gebruikt boek

ISBN: 9780749442835

A comprehensive and practical review of the new rules of brand management. Media > Book, [PU: Kogan Page]

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,87
(ongeveer € 1,72)
verzending: € 8,311
bestellenGesponsorde link
Kapferer, Jean-Noël:
The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term - pocketboek

ISBN: 9780749442835

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.31 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term

* A comprehensive and practical review of the new rules of brand management

Gedetalleerde informatie over het boek. - The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term


EAN (ISBN-13): 9780749442835
ISBN (ISBN-10): 0749442832
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Kogan Page

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-06T15:27:30+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-08T02:07:51+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0749442832

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4283-2, 978-0-7494-4283-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: brand, jean noel kapferer, keller, gardner
Titel van het boek: new strategic brand management, the new new, long, brand news, creating the other, mann brand


< naar Archief...