- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,14, hoogste prijs: € 12,21, gemiddelde prijs: € 9,57
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,87
(ongeveer € 9,08)
verzending: € 9,191
bestellenGesponsorde link
F Joseph LePla, Lynn M Parker:

Integrated Branding: Becoming Brand-Driven Through Company-Wide Action - pocketboek

2014, ISBN: 9780749445256

gebonden uitgave

PHI Learning. 3rd edition. Softcover. New. This compact text presents the fundamental principles of accounting and finance using Excel® as a tool for preparing and analyzing … Meer...

IND, I.. - Verzendingskosten: EUR 9.19 BookVistas, BookVistas, ThatBookGuy, Infinity Books Japan, BookVistas, BookVistas
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,87
(ongeveer € 9,09)
verzending: € 9,201
bestellenGesponsorde link

F Joseph LePla, Lynn M Parker:

Integrated Branding: Becoming Brand-Driven Through Company-Wide Action - pocketboek

2010, ISBN: 9780749445256

Tata McGraw-Hill Education Pvt. Ltd., 2010. First edition. Softcover. New. What Does the Digital You Look Like? What you read ? Where you shop ? How you communicate with coworker… Meer...

IND, IND - Verzendingskosten: EUR 9.20 BookVistas, BookVistas
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,87
(ongeveer € 8,14)
verzending: € 9,901
bestellenGesponsorde link
F Joseph LePla, Lynn M Parker:
Integrated Branding: Becoming Brand-Driven Through Company-Wide Action - pocketboek

2005

ISBN: 9780749445256

Kogan Page Limited/Viva Books, 2005. First edition. Softcover. New. a For deeper, more loyal customer relationships and enhanced profit margins, companies must actually   Meer...

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 9.90 BookVistas
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 14,81
(ongeveer € 12,21)
verzending: € 9,901
bestellenGesponsorde link
F Joseph LePla,Lynn M Parker:
Integrated Branding: Becoming Brand-Driven Through Company-Wide Action - pocketboek

2005, ISBN: 9780749445256

Kogan Page Limited/Viva Books, 2005. First edition. Softcover. New. a For deeper, more loyal customer relationships and enhanced profit margins, companies must actually   Meer...

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 9.90 Sanctum Books
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 9,31
verzending: € 6,501
bestellenGesponsorde link
F Joseph LePla,Lynn M Parker:
Integrated Branding: Becoming Brand-Driven Through Company-Wide Action - eerste uitgave

2005, ISBN: 0749445254

pocketboek

[EAN: 9780749445256], Neubuch, [PU: Kogan Page Limited/Viva Books], INTEGRATED BRANDING: BECOMING BRAND-DRIVEN THROUGH COMPANY-WIDE ACTIONF JOSEPH LEPLA,LYNN M PARKER9780749445256, a For … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.50 Vikram Jain Books, New Delhi, India [4059398] [Rating: 3 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Integrated Branding: Becoming Brand-Driven Through Company-Wide Action


EAN (ISBN-13): 9780749445256
ISBN (ISBN-10): 0749445254
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: KOGAN PAGE LIMITED EPZ/SPECIAL PRICED TITLES

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-22T15:48:00+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-06-15T17:09:11+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0749445254

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4525-4, 978-0-7494-4525-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: pla
Titel van het boek: branding


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780749437206 Integrated Branding (Lepla, F. Joseph; Parker, Lynn M.)


< naar Archief...