- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,52, hoogste prijs: € 86,23, gemiddelde prijs: € 29,58
1
Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience - MIKUNDA, Christian
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 74,95
(ongeveer € 86,23)
verzending: € 5,521
bestellenGesponsorde link
MIKUNDA, Christian:

Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience - eerste uitgave

2006, ISBN: 9780749445737

pocketboek

Kogan Page, Paperback, Auflage: 1, 264 Seiten, Publiziert: 2006-01-03T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 1, black & white illustrations, 0.43 kg, Verkaufsrang: 2121375, Books… Meer...

Sammlerstück. Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.52)
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 6,52
verzending: € 9,081
bestellenGesponsorde link

Mikunda, Christian:

Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces : Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience - pocketboek

2006, ISBN: 0749445734

[EAN: 9780749445737], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Kogan Page, Limited], Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.08 Better World Books: West, Reno, NV, U.S.A. [4720790] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 16,17
bestellenGesponsorde link
Mikunda, Christian:
Brand Lands, Hot Spots & Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience - pocketboek

2006

ISBN: 9780749445737

S Paperback, Gebraucht, sehr guter Zustand, Soft Cover., LA Vergne, Tennessee, U.S.A., [PU: Kogan Page Ltd]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Long Beach, CA, TranceWorks
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 33,84
(ongeveer € 30,16)
verzending: € 3,561
bestellenGesponsorde link
Mikunda, Christian; Blomen, Andrea [Translator]:
Brand Lands, Hot Spots & Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience - pocketboek

2006, ISBN: 9780749445737

Kogan Page, 2006-04-28. Paperback. New., Kogan Page, 2006-04-28, 6

Verzendingskosten: EUR 3.56 Mediaoutletdeal1
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,69
(ongeveer € 8,83)
verzending: € 19,141
bestellenGesponsorde link
Christian Mikunda; Translator-Andrea Blomen:
Brand Lands, Hot Spots & Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience - pocketboek

2006, ISBN: 9780749445737

Kogan Page, 2006-04-28. Paperback. Good., Kogan Page, 2006-04-28, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.14 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience

To successfully establish an emotional bond with the customer, marketers have to access the mind and heart. Put the customer in the right mood, make him feel good and he¿s likely to spend money. In this riveting book, Mikunda analyses how this is achieved. From the Peggy Guggenheim Museum in Venice to Caesar¿s Palace in Las Vegas, from Swarovski¿s Crystal Worlds in Austria to the Guinness Store House in Dublin, we¿re taken on an exhilarating voyage of today¿s spectacular ¿third places¿ ¿ the new ¿experience worlds¿ - and how they are created. The crucial point of Mikunda¿s observations is how a visitor¿s emotions are influenced through light, colour, shows, core attractions and sensory experiences. We learn how themed, or rather staged, marketing has become de rigueur in today¿s leisure-entertainment business.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience


EAN (ISBN-13): 9780749445737
ISBN (ISBN-10): 0749445734
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Kogan Page
221 Bladzijden
Gewicht: 0,440 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-08T12:12:00+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-02T11:08:28+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0749445734

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4573-4, 978-0-7494-4573-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: christian mikunda, will, peggy guggenheim, austria, christiane brand, peggy güggenheim
Titel van het boek: verbotene ort oder, hot spot, brand lands hot spots cool space, hot and cool, cluster land, brand lands hot spots cool spaces welcome third place total marketing experience, space 2063, cool brands, space the place, places


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780749443344 Healthy Orgnization (Brian Dive)


< naar Archief...