- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,96, hoogste prijs: € 61,09, gemiddelde prijs: € 27,33
1
Internal Marketing by Mohammed, Ahmed, Pervaiz K. Rafiq - Mohammed, Ahmed, Pervaiz K. Rafiq
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 10,95
bestellenGesponsorde link
Mohammed, Ahmed, Pervaiz K. Rafiq:

Internal Marketing by Mohammed, Ahmed, Pervaiz K. Rafiq - gebruikt boek

ISBN: 9780750648387

A clear-sighted introduction to a complex subject, 'Internal Marketing' provides the reader with a succinct overview of the most recent thinking and practice. The text begins by defining… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback)) - Ahmed, Pervaiz K.
bestellen
bij amazon.de
€ 61,09
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Ahmed, Pervaiz K.:

Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback)) - pocketboek

2002, ISBN: 9780750648387

Routledge, Taschenbuch, 320 Seiten, Publiziert: 2002-03-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 1, 1.3 kg, Motivation, Kommunikation & Psychologie, Business & Karriere, Kategor… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager, Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback)) - Ahmed, Pervaiz K.
bestellen
bij amazon.de
€ 2,76
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Ahmed, Pervaiz K.:
Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback)) - pocketboek

2002

ISBN: 9780750648387

Routledge, Taschenbuch, 320 Seiten, Publiziert: 2002-03-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 1, 1.3 kg, Motivation, Kommunikation & Psychologie, Business & Karriere, Kategor… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) BetterWorldBooksDe
4
Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback)) - Ahmed, Pervaiz K.
bestellen
bij amazon.de
€ 60,90
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Ahmed, Pervaiz K.:
Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback)) - pocketboek

2002, ISBN: 9780750648387

Routledge, Taschenbuch, 320 Seiten, Publiziert: 2002-03-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 1, 1.3 kg, Motivation, Kommunikation & Psychologie, Business & Karriere, Kategor… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,03
(ongeveer € 0,96)
verzending: € 7,891
bestellenGesponsorde link
Ahmed, Pervaiz K.:
Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback)) - pocketboek

ISBN: 9780750648387

Paperback. Good., 2.5

Verzendingskosten: EUR 7.89 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback))

A clear-sighted introduction to a complex subject, Internal Marketing provides the reader with a succinct overview of the most recent thinking and practice. The text begins by defining what internal marketing is and how it can work, and from this foundation: * Outlines state-of-the-art thinking and practice* Demonstrates how internal marketing can be used to facilitate such diverse strategies as TQM, New Product Development and Change Management* Highlights the techniques managers need to understand to use IM effectively within their organizations* Contains a range of international and up to the minute examples and cases of best practice from companies around the world Throughout the book the emphasis is on understanding the principles that have made internal marketing such a potent force within leading corporations. This is combined with a pragmatic assessment of the many challenges involved in making it a reality within an organization. The first UK title of substance to examine this area in depthGives a clear view of the latest thinking and techniques as employed by leading companies internationallyContains a wide base of up-to-date cases and examples taken from the authors' international consulting activities

Gedetalleerde informatie over het boek. - Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer-Focused Management (Chartered Institute of Marketing (Paperback))


EAN (ISBN-13): 9780750648387
ISBN (ISBN-10): 0750648384
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Routledge
299 Bladzijden
Gewicht: 0,476 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-16T19:09:07+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-22T15:52:47+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0750648384

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7506-4838-4, 978-0-7506-4838-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mohammed
Titel van het boek: marketing management, focused seven, tools, institute, mohammed


< naar Archief...