- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,90, hoogste prijs: € 129,95, gemiddelde prijs: € 31,12
1
Conceptualizing Reflection In Teacher Development - James Calderhead, Peter Gates
bestellen
bij amazon.com
$ 7,74
(ongeveer € 6,24)
bestellenGesponsorde link
James Calderhead, Peter Gates:

Conceptualizing Reflection In Teacher Development - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 0750701234

[SR: 3362085], Hardcover, [EAN: 9780750701235], Taylor & Francis, Taylor & Francis, Book, [PU: Taylor & Francis], Taylor & Francis, First published in 1993. Routledge is an imprint of Tay… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days., exclusief verzendingskosten BetterWorldBooksUK
2
Conceptualising Reflection in Teacher Development
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 10,15
bestellenGesponsorde link
Conceptualising Reflection in Teacher Development - gebruikt boek

ISBN: 9780750701235

Reflection has become widely recognized as a crucial element in the professional growth of teachers. Terms such as reflective teaching enquiry-orientated teacher education, teachers as re… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 6,35
verzending: € 9,521
bestellenGesponsorde link
Calderhead, James; Gates, Peter (eds.):
Conceptualizing Reflection In Teacher Development - eerste uitgave

1993

ISBN: 0750701234

gebonden uitgave

[EAN: 9780750701235], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Falmer Press, London], Psychology & Psychiatry|General, Education|Non-Formal Education, Education|Research, Education|Teaching Methods… Meer...

  - NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.52 Philip Emery, Bridlington, United Kingdom [6347010] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 3,60
(ongeveer € 2,90)
verzending: € 4,831
bestellenGesponsorde link
J. Calderhead:
Conceptualizing Reflection In Teacher Development - gebruikt boek

ISBN: 9780750701235

Taylor & Francis. Used - Very Good. Ships from the UK. Former Library book. Great condition for a used book! Minimal wear. 100% Money Back Guarantee. Your purchase also supports lit… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 4.83 Better World Books Ltd
5
Conceptualising Reflection In Teacher Development - James Calderhead; Peter Gates
bestellen
bij lehmanns.de
€ 129,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
James Calderhead; Peter Gates:
Conceptualising Reflection In Teacher Development - gebonden uitgave, pocketboek

1993, ISBN: 9780750701235

Hardcover, Buch, [PU: Routledge Falmer]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Conceptualising Reflection in Teacher Development

Highlights popular debates about the contribution of reflection to teacher education and emphasizes the role of the mentor in facilitating teachers' professional development. Each chapter is concerned with exploring the concept of reflection and considering its contributions to teacher education.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Conceptualising Reflection in Teacher Development


EAN (ISBN-13): 9780750701235
ISBN (ISBN-10): 0750701234
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1993
Uitgever: TAYLOR & FRANCIS
180 Bladzijden
Gewicht: 0,431 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-22T06:24:56+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-25T12:07:18+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0750701234

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7507-0123-4, 978-0-7507-0123-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peter james
Titel van het boek: teacher teacher, reflection


< naar Archief...