- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,83, hoogste prijs: € 467,19, gemiddelde prijs: € 131,12
1
bestellen
bij amazon.com
$ 10,04
(ongeveer € 8,83)
bestellenGesponsorde link
GRAEFF TIMOTHY R:

MARKETING RESEARCH FOR MANAGERIAL DECISION MAKING - pocketboek

ISBN: 0757531792

[SR: 4695503], Paperback, [EAN: 9780757531798], Kendall Hunt Publishing, Kendall Hunt Publishing, Book, [PU: Kendall Hunt Publishing], Kendall Hunt Publishing, Book by GRAEFF TIMOTHY R, 2… Meer...

  - Gebraucht Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days, exclusief verzendingskosten rojo & rouge
2
bestellen
bij amazon.com
$ 531,01
(ongeveer € 467,19)
bestellenGesponsorde link

GRAEFF TIMOTHY R:

MARKETING RESEARCH FOR MANAGERIAL DECISION MAKING - pocketboek

ISBN: 0757531792

[SR: 4695503], Paperback, [EAN: 9780757531798], Kendall Hunt Publishing, Kendall Hunt Publishing, Book, [PU: Kendall Hunt Publishing], Kendall Hunt Publishing, Book by GRAEFF TIMOTHY R, 2… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days, exclusief verzendingskosten RushLtd
3
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 95,82
(ongeveer € 114,34)
verzending: € 6,751
bestellenGesponsorde link
Timothy R. Graeff:
Marketing Research for Managerial Decision Making - pocketboek

ISBN: 0757531792

Paperback, [EAN: 9780757531798], Kendall/Hunt Publishing Company, Kendall/Hunt Publishing Company, Book, [PU: Kendall/Hunt Publishing Company], Kendall/Hunt Publishing Company, 268326, Re… Meer...

  - Neuware Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt. (EUR 6.75) FastMedia "Ships From USA"
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 11,03
(ongeveer € 9,94)
verzending: € 8,111
bestellenGesponsorde link
GRAEFF TIMOTHY R:
MARKETING RESEARCH FOR MANAGERIAL DECISION MAKING - pocketboek

ISBN: 9780757531798

Kendall Hunt Publishing. Paperback. GOOD. Gently used may contain ex-library markings, possibly has some light highlighting, textual notations, and or underlining. Text is still easily … Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 8.11 Discover Books
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 55,30
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Timothy R Graeff:
Marketing Research for Managerial Decision Making - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 9780757531798

[ED: 3], 3rd, Hardcover, Buch, [PU: Kendall/Hunt Publishing Company]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - MARKETING RESEARCH FOR MANAGERIAL DECISION MAKING


EAN (ISBN-13): 9780757531798
ISBN (ISBN-10): 0757531792
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Kendall Hunt Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-02T17:25:00+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-07-05T16:55:52+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0757531792

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7575-3179-2, 978-0-7575-3179-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: gräff, grff, graeff, kendall timothy, graef
Titel van het boek: handbook marketing research


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781465219077 Marketing Research for Managerial Decision Making (GRAEFF TIMOTHY R)


< naar Archief...