- 5 resultaten
laagste prijs: € 80,42, hoogste prijs: € 139,91, gemiddelde prijs: € 111,34
1
Managing Customer Value - Bill Dodds
bestellen
bij booklooker.de
€ 80,42
verzending: € 2,701
bestellenGesponsorde link
Bill Dodds:

Managing Customer Value - pocketboek

2025, ISBN: 9780761826316

[ED: Taschenbuch], [PU: University Press of America], Neuware - This book explores the three dimensions of value, product quality, customer service and price within the constraints of cos… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.70) AHA-BUCH GmbH
2
Managing Customer Value - Dodds, Bill
bestellen
bij booklooker.de
€ 122,95
bestellenGesponsorde link

Dodds, Bill:

Managing Customer Value - pocketboek

2003, ISBN: 9780761826316

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: University Press of America], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Providing the right comb… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Moluna GmbH
3
Managing Customer Value - Bill Dodds
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 120,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bill Dodds:
Managing Customer Value - pocketboek

ISBN: 9780761826316

gebonden uitgave

Managing Customer Value ab 120.49 € als Taschenbuch: Essentials of Product Quality Customer Service and Price Decisions. Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziales, Med… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Managing Customer Value Essentials of Product Quality, Customer Service, and Price Decisions - Dodds, Bill
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 139,91
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dodds, Bill:
Managing Customer Value Essentials of Product Quality, Customer Service, and Price Decisions - nieuw boek

2003, ISBN: 0761826319

Kartoniert / Broschiert BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:University Press of America]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Managing Customer Value - Bill Dodds
bestellen
bij lehmanns.de
€ 92,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bill Dodds:
Managing Customer Value - pocketboek

2003, ISBN: 9780761826316

Essentials of Product Quality, Customer Service, and Price Decisions, Buch, Softcover, [PU: University Press of America], University Press of America, 2003

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Managing Customer Value

Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Managing Customer Value


EAN (ISBN-13): 9780761826316
ISBN (ISBN-10): 0761826319
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: University Press of America
356 Bladzijden
Gewicht: 0,526 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-22T18:04:22+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-22T17:46:18+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0761826319

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7618-2631-9, 978-0-7618-2631-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dodds
Titel van het boek: managing quality, customer service


< naar Archief...