- 5 resultaten
laagste prijs: € 9,00, hoogste prijs: € 174,77, gemiddelde prijs: € 91,65
1
Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works by Gerard J. Tellis - Gerard J. Tellis
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 9,00
bestellenGesponsorde link
Gerard J. Tellis:

Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works by Gerard J. Tellis - gebruikt boek

2005, ISBN: 9780761922520

Recently nominated one of five finalists selected for the 2005 Berry-AMA Book Prize for best book in marketing "Tellis has done a remarkable job. He has brought together an amazingly dive… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 169,00
(ongeveer € 174,77)
verzending: € 18,611
bestellenGesponsorde link
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works - nieuw boek

ISBN: 9780761922520

'Tellis has done a remarkable job. He has brought together an amazingly diverse literature. Unlike some other sources that claim to be able to measure the effects of advertising, Tellis's… Meer...

Nr. A1006199247. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.61)
3
Effective Advertising - Tellis, Gerard J.
bestellen
bij ebooks.com
$ 62,00
(ongeveer € 51,78)
bestellenGesponsorde link
Tellis, Gerard J.:
Effective Advertising - nieuw boek

ISBN: 9780761922520

Understanding Effective Advertising: How, When, and Why Advertising Works reviews and summarizes an extensive body of research on advertising effectiveness. In particular, it summarize… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works - Gerard J. Tellis
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 123,00
(ongeveer € 102,73)
bestellenGesponsorde link
Gerard J. Tellis:
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780761922520

Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works Effective-Advertising~~Gerard-J-Tellis Business>Marketing Strategies>Marketing Strategies Hardcover, SAGE Publica… Meer...

  - new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Effective Advertising - Gerard J. Tellis
bestellen
bij lehmanns.de
€ 119,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gerard J. Tellis:
Effective Advertising - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 9780761922520

Understanding When, How, and Why Advertising Works, Buch, Hardcover, [PU: SAGE Publications Inc], SAGE Publications Inc, 2004

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Effective Advertising

'Tellis has done a remarkable job. He has brought together an amazingly diverse literature. Unlike some other sources that claim to be able to measure the effects of advertising, Tellis's thoroughness and ability to understand and convey results of various experiments and statistical analyses helps the reader to separate the wheat from the chaff. Any student of advertising, whether new to the field or a seasoned veteran executive or researcher, should read this book' - Alan G. Sawyer, University of Florida Understanding Effective Advertising: How, When, and Why Ads Work reviews and summarizes an extensive body of research on advertising effectiveness. In particular, it summarizes what we know today on when, how, and why advertising works. The primary focus of the book is on the instantaneous and carryover effects of advertising on consumer choice, sales, and market share. In addition, the book reviews research on the rich variety of ad appeals, and suggests which appeals work, and when, how, and why they work.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Effective Advertising


EAN (ISBN-13): 9780761922520
ISBN (ISBN-10): 0761922520
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: SAGE Publications Inc
216 Bladzijden
Gewicht: 0,417 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-13T11:38:26+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-08-30T15:20:06+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0761922520

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7619-2252-0, 978-0-7619-2252-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: gerard tellis, gerard way
Titel van het boek: effective advertising understanding when how why advertising works, how and why works, marketing


< naar Archief...