- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,45, hoogste prijs: € 66,88, gemiddelde prijs: € 19,56
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 10,91
verzending: € 5,741
bestellenGesponsorde link
Mercer, David S:

Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment (Published in association with The Open University) - pocketboek

1998, ISBN: 0761958762

[EAN: 9780761958765], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: SAGE Publications Ltd], MERCER DAVID S MARKETING STRATEGY THE CHALLENGE OF EXTERNAL ENVIRONMENT PUBLISHED IN ASSOCIATION WITH OPE… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.74 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 6,08
bestellenGesponsorde link

Mercer, D.:

Marketing Strategy: the Challenge of the External Environment - pocketboek

1998, ISBN: 9780761958765

Trade paperback, Business|Business, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside. This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Lincoln, Anybook Ltd.
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 66,88
verzending: € 53,041
bestellenGesponsorde link
Mercer, David S:
Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment (Published in association with The Open University) Mercer, David S - pocketboek

1998

ISBN: 0761958762

[EAN: 9780761958765], Neubuch, [PU: SAGE Publications Ltd], New., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 53.04 BennettBooksLtd, LOS ANGELES, CA, U.S.A. [52101753] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 12,64
(ongeveer € 11,46)
bestellenGesponsorde link
Professor David S Mercer:
Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment (Published in association with The Open University) - pocketboek

1998, ISBN: 9780761958765

Sage Publications Ltd, 1998-06-18. Paperback. Good., Sage Publications Ltd, 1998-06-18

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Ergodebooks
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,70
(ongeveer € 2,45)
bestellenGesponsorde link
Mercer, David S:
Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment (Published in association with The Open University) - pocketboek

ISBN: 9780761958765

Paperback. Very Good.

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment

Marketing Strategy is a unique introduction to marketing strategy development. The volume adds future studies methodology to traditional methods of environmental analysis, and presents a marketing approach for dealing effectively with the increasingly dynamic business environment. Paradoxically, the fast-changing business environment of today requires a longer planning horizon than the short-and- medium term typically covered by environmental analysis. Marketing Strategy provides this by supplementing traditional environmental analysis - for example, scanning and market research - with future studies methodology - for example, forecasting and scenarios. It shows how these powerful techniques and insights can be applied to marketing planning and strategy. The first part of the book covers the different techniques of environmental analysis and long-range forecasting, and examines their relationship with marketing and strategy. The second part demonstrates their application to the marketing planning process, leading to the development of so-called robust strategies. A range of `generic' robust strategies, i.e. key marketing strategies for long-term business survival and success, such as branding and relationship management, conclude the book.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment


EAN (ISBN-13): 9780761958765
ISBN (ISBN-10): 0761958762
pocket book
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: SAGE PUBN INC
336 Bladzijden
Gewicht: 0,807 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-22T11:36:35+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-01-26T17:15:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0761958762

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7619-5876-2, 978-0-7619-5876-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: david mercer
Titel van het boek: marketing strategy


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780761958758 Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment (Mercer, David S)


< naar Archief...