- 5 resultaten
laagste prijs: € 152,79, hoogste prijs: € 260,49, gemiddelde prijs: € 209,97
1
Qualitative Marketing Research David J. Carson Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 222,00
bestellenGesponsorde link

Qualitative Marketing Research David J. Carson Author - nieuw boek

ISBN: 9780761963653

As the importance of marketing to business grows, and as new concepts and applications of marketing emerge and evolve, so too does the need for up-to-date market intelligence. This book r… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Qualitative Marketing Research - David J. Carson/ Audrey Gilmore/ Chad Perry
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 260,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

David J. Carson/ Audrey Gilmore/ Chad Perry:

Qualitative Marketing Research - pocketboek

ISBN: 9780761963653

*Qualitative Marketing Research* / gebundene Ausgabe für 260.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien > Bücher nein Buch (gebunden) Bücher > Wissenscha… Meer...

0761963650. Verzendingskosten:Shipping in 2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
Qualitative Marketing Research - David J. Carson/ Audrey Gilmore/ Chad Perry
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 245,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David J. Carson/ Audrey Gilmore/ Chad Perry:
Qualitative Marketing Research - pocketboek

ISBN: 9780761963653

*Qualitative Marketing Research* / gebundene Ausgabe für 245.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien > Bücher nein Buch (gebunden) Bücher > Wissenscha… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij ZVAB.com
€ 152,79
verzending: € 4,521
bestellenGesponsorde link
David Carson:
Qualitative Marketing Research - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 0761963650

[EAN: 9780761963653], Neubuch, [SC: 4.52], [PU: SAGE Publications 2001-02-01, London], Language: ENG, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.52 Blackwell's, Oxford, OX, United Kingdom [8052444] [Rating: 5 (von 5)]
5
Qualitative Marketing Research - David J. Carson; Audrey Gilmore; Chad Perry; Kjell Gronhaug
bestellen
bij lehmanns.de
€ 169,10
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David J. Carson; Audrey Gilmore; Chad Perry; Kjell Gronhaug:
Qualitative Marketing Research - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 9780761963653

Buch, Hardcover, [PU: SAGE Publications Inc], SAGE Publications Inc, 2001

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Qualitative Marketing Research David J. Carson Author

As the importance of marketing to business grows, and as new concepts and applications of marketing emerge and evolve, so too does the need for up-to-date market intelligence. This book recognizes that the contribution which qualitative research can make to market understanding and insight is immense, and that statistical information flows are never enough but need to be compounded by market intelligence gained through qualitative methods. Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and providing concrete examples and exercises which illustrate its application to Management Studies and Marketing. This book is intended for all students of marketing who are required to complete their studies with a dissertation or research project.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Qualitative Marketing Research David J. Carson Author


EAN (ISBN-13): 9780761963653
ISBN (ISBN-10): 0761963650
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: SAGE Publications Core >2 >T
256 Bladzijden
Gewicht: 0,508 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-13T11:41:06+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-30T10:35:22+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0761963650

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7619-6365-0, 978-0-7619-6365-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: david gilmore, david carson
Titel van het boek: qualitative marketing research, mär, david carson


< naar Archief...