ISBN: 9780761988526
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a … Meer...
booklooker.de buecher.de GmbH & Co. KG Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 0761988521
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Meer...
Thriftbooks.com used Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Meer...
BetterWorldBooks.com Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition Author :Gerald S. Albaum 9780761988526 0761988521, [PU: SAGE Publications]
printsasia.de new Verzendingskosten: EUR 0.00 Details... |
ISBN: 9780761988526
NA Research, Marketing, Sage Publications
Printsasia new Verzendingskosten: EUR 0.00 Details... |
ISBN: 9780761988526
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a … Meer...
ISBN: 0761988521
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Meer...
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Meer...
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition Author :Gerald S. Albaum 9780761988526 0761988521, [PU: SAGE Publications]
ISBN: 9780761988526
NA Research, Marketing, Sage Publications
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Fundamentals of Marketing Research
EAN (ISBN-13): 9780761988526
ISBN (ISBN-10): 0761988521
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: SAGE PUBN INC
896 Bladzijden
Gewicht: 1,910 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-02T19:22:39+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-08-08T01:41:38+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0761988521
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7619-8852-1, 978-0-7619-8852-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: scott smith
Titel van het boek: marketing research, marketing fundamentals
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781412979108 Bundle: Smith: Fundamentals of Marketing Research and SPSS Student Version 17.0 (Scott M. Smith)
< naar Archief...