- 5 resultaten
laagste prijs: € 25,35, hoogste prijs: € 182,89, gemiddelde prijs: € 107,17
1
Fundamentals of Marketing Research - Smith, Scott M. Albaum, Gerald S.
bestellen
bij booklooker.de
€ 176,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Smith, Scott M. Albaum, Gerald S.:

Fundamentals of Marketing Research - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780761988526

[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a … Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Fundamentals of Marketing Research - Scott M. Smith; Gerald S. Albaum
bestellen
bij Thriftbooks.com
$ 26,47
(ongeveer € 25,35)
bestellenGesponsorde link

Scott M. Smith; Gerald S. Albaum:

Fundamentals of Marketing Research - gebruikt boek

ISBN: 0761988521

Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Meer...

  - used Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
Fundamentals of Marketing Research - Smith, Scott M. / Albaum, Gerald S.
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 30,86
(ongeveer € 29,56)
bestellenGesponsorde link
Smith, Scott M. / Albaum, Gerald S.:
Fundamentals of Marketing Research - gebruikt boek

ISBN: 9780761988526

Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij printsasia.de
€ 182,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gerald S. Albaum:
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition - nieuw boek

ISBN: 9780761988526

Fundamentals of Marketing Research 1st Edition Author :Gerald S. Albaum 9780761988526 0761988521, [PU: SAGE Publications]

  - new Verzendingskosten: EUR 0.00
5
bestellen
bij Printsasia
$ 139,92
(ongeveer € 121,04)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gerald S Albaum:
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition - nieuw boek

ISBN: 9780761988526

NA Research, Marketing, Sage Publications

  - new Verzendingskosten: EUR 0.00

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Fundamentals of Marketing Research

This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a pragmatic and user-oriented perspective which aides the student to evaluate the research presented to them. It explores cutting-edge technologies and new horizons while assuring students have a thorough grasp of research fundamentals. It: contains a wealth of modern methods and techniques not found in competing texts; provides numerous illustrative cases at the end of each section; integrates international marketing research throughout instead of placing it in a separate chapter; has a full chapter devoted to the essential topic of online research.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Fundamentals of Marketing Research


EAN (ISBN-13): 9780761988526
ISBN (ISBN-10): 0761988521
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: SAGE PUBN INC
896 Bladzijden
Gewicht: 1,910 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-02T19:22:39+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-08-08T01:41:38+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0761988521

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7619-8852-1, 978-0-7619-8852-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: scott smith
Titel van het boek: marketing research, marketing fundamentals


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781412979108 Bundle: Smith: Fundamentals of Marketing Research and SPSS Student Version 17.0 (Scott M. Smith)


< naar Archief...