- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,90, hoogste prijs: € 282,92, gemiddelde prijs: € 159,26
1
Business-To-Business Marketing A Strategic Approach - Michael H. Morris, Leyland F. Pitt, Earl Dwight Jr. Honeycutt
bestellen
bij buchfreund.de
€ 253,42
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Michael H. Morris, Leyland F. Pitt, Earl Dwight Jr. Honeycutt:

Business-To-Business Marketing A Strategic Approach - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 9780803959644

Gebunden, 564 Seiten, 260mm x 183mm x 35mm, Sprache(n): eng Thoroughly updated throughout, this much-anticipated new edition provides students with a comprehensive, state-of-the-art view … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,19
(ongeveer € 3,90)
verzending: € 5,951
bestellenGesponsorde link

Morris, Michael H., Pitt, Leyland, Honeycutt, Earl Dwight:

Business-to-Business Marketing: A Strategic Approach - gebruikt boek

ISBN: 9780803959644

SAGE Publications, Inc. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex… Meer...

Verzendingskosten: EUR 5.95 Phatpocket Limited
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 4,07
bestellenGesponsorde link
Morris, Michael H., Pitt, Leyland, Honeycutt, Earl Dwight:
Business-to-Business Marketing: a Strategic Approach - gebonden uitgave, pocketboek

2001

ISBN: 9780803959644

Hard cover, Gebraucht, guter Zustand, Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Waltham Abbey, Essex, Phatpocket Limited
4
Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach - Michael H. Morris/ Leyland Pitt/ Earl Dwight Honeycutt
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 251,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Michael H. Morris/ Leyland Pitt/ Earl Dwight Honeycutt:
Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach - pocketboek

ISBN: 9780803959644

*Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach* - Third / gebundene Ausgabe für 251.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien > Bücher nein Buch … Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Business-To-Business Marketing A Strategic Approach - Morris, Michael H.; Pitt, Leyland F.; Honeycutt, Earl Dwight Jr.
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 282,92
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Morris, Michael H.; Pitt, Leyland F.; Honeycutt, Earl Dwight Jr.:
Business-To-Business Marketing A Strategic Approach - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 0803959648

3. Auflage Gebundene Ausgabe BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Sage Publications, Inc.]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach

Thoroughly updated throughout, this much-anticipated new edition provides students with a comprehensive, state-of-the-art view of industrial marketing. With a focus on strategic thinking and acting, the authors examine the distinct challenges of the business-to-business marketplace. These include faster product and service development, shortened product life cycles, new processes for selling, distribution, and customer service, increase in entrepreneurial firms, and the need to create and sustain long-term customer relationships. Separate chapters are devoted to buying decisions, market research and analysis, and purchasing practices, including treatment of the latest technological developments in just-in-time systems, web-based procurement, and enterprise resource planning and manufacturing systems. Each chapter includes illustrations of real world marketing issues, key concepts, learning objectives, and discussion questions. An instructor's manual test with items is available.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach


EAN (ISBN-13): 9780803959644
ISBN (ISBN-10): 0803959648
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: SAGE PUBN
560 Bladzijden
Gewicht: 1,129 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-24T04:22:46+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-04T15:34:48+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0803959648

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8039-5964-8, 978-0-8039-5964-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: earl pitts, morris michael, ley michael, michael hone, leyland
Titel van het boek: strategic marketing, business business marketing, the morris approach, best business business


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2901473973441 Business-to-Business Marketing (Ross Brennan)


< naar Archief...