- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,57, hoogste prijs: € 186,10, gemiddelde prijs: € 81,62
1
Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal - Zillmann, Dolf / Vorderer, Peter
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 12,32
(ongeveer € 10,57)
bestellenGesponsorde link
Zillmann, Dolf / Vorderer, Peter:

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal - gebruikt boek

ISBN: 9780805833249

This collection represents a systematic exploration of media entertainment from an academic perspective. Editors Zillmann and Vorderer have assembled scholars from psychology, sociology, … Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 87,77
verzending: € 23,251
bestellenGesponsorde link

Zillmann, Dolf:

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 0805833242

[EAN: 9780805833249], Neubuch, [PU: Lawrence Erlbaum], Performing Arts|Mass Media, BRAND NEW Hardcover-296pp - This title is now printed on demand - please allow an added 2-3 weeks for sh… Meer...

  - NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 23.25 C. Clayton Thompson - Bookseller, BOONE, NC, U.S.A. [44399] [Rating: 4 (von 5)]
3
Media Entertainment: The Psychology of It's Appeal - Zillmann, Dolf (Editor)/ Vorderer, Peter (Editor)
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 203,89
(ongeveer € 186,10)
verzending: € 12,931
bestellenGesponsorde link
Zillmann, Dolf (Editor)/ Vorderer, Peter (Editor):
Media Entertainment: The Psychology of It's Appeal - eerste uitgave

2000

ISBN: 0805833242

gebonden uitgave

[EAN: 9780805833249], New book, [PU: Lawrence Erlbaum Assoc Inc], 1st edition. 296 pages. 9.00x6.25x1.00 inches. In Stock., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 12.93 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (of 5)]
4
bestellen
bij alibris.com
$ 81,25
(ongeveer € 74,16)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Zillmann, Dolf [Editor]; Vorderer, Peter [Editor];:
Media Entertainment: the Psychology of Its Appeal (Routledge Communication Series) - gebonden uitgave, pocketboek

2000, ISBN: 9780805833249

Hardcover, New book, Size: 9x6x0; New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, [PU: Routledge]

Verzendingskosten: EUR 0.00 North Las Vegas, NV, GridFreed
5
bestellen
bij ecampus.com
€ 49,48
bestellenGesponsorde link
Zillmann,Dolf;Zillmann,Dolf:
Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal - gebruikt boek

ISBN: 9780805833249

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal Hardcover eBooks, Routledge

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal (Communication)

This collection represents a systematic exploration of media entertainment from an academic perspective. Editors Zillmann and Vorderer have assembled scholars from psychology, sociology, and communication to provide a broad examination of the primary function of media entertainment--the attainment of gratification. Chapters included here address vital aspects of media entertainment and summarize pertinent findings, providing an overview of what is presently known about the appeal and function of the essential forms of media entertainment, and offering some degree of integration. Written in a clear, non-technical style, this volume provides a lively and entertaining study of media entertainment for academic study and coursework.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal (Communication)


EAN (ISBN-13): 9780805833249
ISBN (ISBN-10): 0805833242
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1622
Uitgever: Routledge

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-25T06:28:20+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-12T16:06:44+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0805833242

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8058-3324-2, 978-0-8058-3324-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peter zillmann, dolf zillmann, vorderer
Titel van het boek: media, psychology entertainment


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780805833256 Media Entertainment PR (Dolf Zillman)


< naar Archief...