- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,48, hoogste prijs: € 146,29, gemiddelde prijs: € 48,94
1
Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal (Lea's Communication Series) - Tom Reichert, Jacqueline Lambiase
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 49,46
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Tom Reichert, Jacqueline Lambiase:

Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal (Lea's Communication Series) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 0805841172

[SR: 261976], Gebundene Ausgabe, [EAN: 9780805841176], Routledge Member of the Taylor and Francis Group, Routledge Member of the Taylor and Francis Group, Book, [PU: Routledge Member of t… Meer...

Neuware. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 6 - 10 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
2
Sex in Advertising CL - Reichert, Tom / Lambiase, Jacqueline
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 8,95
(ongeveer € 7,16)
bestellenGesponsorde link

Reichert, Tom / Lambiase, Jacqueline:

Sex in Advertising CL - gebruikt boek

ISBN: 9780805841176

"Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal" is the first book to thoroughly tackle important issues about sex in advertising. What is it? Does it work? How does it a… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Sex in Advertising : Perspectives on the Erotic Appeal
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 37,29
bestellenGesponsorde link
Sex in Advertising : Perspectives on the Erotic Appeal - gebruikt boek

ISBN: 9780805841176

"Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal" is the first book to thoroughly tackle important issues about sex in advertising. What is it? Does it work? How does it affect indi… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Sex in Advertising
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 146,29
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sex in Advertising - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 0805841172

[EAN: 9780805841176], Neubuch, [PU: Taylor & Francis], YOUNG MEN SEXUAL APPEALS APPEAL ADVERTISING RESEARCH SUBLIMINAL SWEDISH BIKINI TEAM SEDUCTION BODY IMAGE CONTENT NONALCOHOL PRODUCTS… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
5
Sex in Advertising CL - Reichert, Tom / Lambiase, Jacqueline
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,48
bestellenGesponsorde link
Reichert, Tom / Lambiase, Jacqueline:
Sex in Advertising CL - gebruikt boek

2002, ISBN: 9780805841176

Hardcover book. 306 pages. Published by Routledge (2002) Media > Book, [PU: Lawrence Erlbaum Associates, also Routledge]

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal (Lea's Communication Series)

"Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal" is the first book to thoroughly tackle important issues about sex in advertising. What is it? Does it work? How does it affect individuals and society? Well-respected scholars and popular writers answer these questions as they address the following issues associated with sex in today's advertising environment: gender differences and representation, unintended social effects, subliminal embeds, appeals to the homosexual community, and new media. The book contains a blend of perspectives, including original experimental studies, interpretive and historical analyses, and cultural critiques. <BR> The definitive source on sex in advertising, this book: <BR> *is centralized around a singular theme: Understanding how sex in advertising appeals work and why they are so prevalent; <BR> *includes multiple perspectives to capture the richness of sexual appeals; <BR> *brings together viewpoints from both well-known scholars and writers; <BR> *provides a wealth of ideas and research questions for those interested in the topic; and <BR> *contains discussions of sex in advertising from its roots in the 1700s to online advertising today and beyond. <BR> The book is must reading for advertising and gender researchers, scholars, and students. Anyone interested in mass media, consumer psychology, and popular culture will find this book an essential resource.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal (Lea's Communication Series)


EAN (ISBN-13): 9780805841176
ISBN (ISBN-10): 0805841172
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Routledge Member of the Taylor and Francis Group
306 Bladzijden
Gewicht: 0,617 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-12T10:52:43+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-02T13:14:28+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0805841172

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8058-4117-2, 978-0-8058-4117-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: reichert
Titel van het boek: advertising


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900805841182 Sex in Advertising: Perspectives on the Erotic Appeal (LEA's Communication Series) (Tom Reichert)


< naar Archief...