- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,71, hoogste prijs: € 20,00, gemiddelde prijs: € 14,85
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 12,52
verzending: € 7,731
bestellenGesponsorde link
Urdang, L.:

Dictionary of Advertising (Business) - pocketboek

2001, ISBN: 0844230405

[EAN: 9780844230405], Gebraucht, guter Zustand, [PU: McGraw-Hill Contemporary], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 7.73 Anybook Ltd., Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 20,00
verzending: € 2,001
bestellenGesponsorde link

Urdang, Laurence (ed.):

The Dictionary of Advertising. Edited by Laurence Urdang. - eerste uitgave

1986, ISBN: 0844230405

pocketboek

[EAN: 9780844230405], [PU: NTC Business Books, Lincolnwood/Illinois,], 1. Auflage. 209 S. Orig.-Broschur. - Rücken aufgehellt und mit Lesespur; vorderer Deckel lichtrandig. Ansonsten gut … Meer...

Verzendingskosten: EUR 2.00 Antiquariat Christoph Wilde, Düsseldorf, Germany [52374581] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij amazon.de
€ 13,46
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Dictionary of Advertising (Business) - pocketboek

1988

ISBN: 9780844230405

McGraw-Hill Contemporary, Taschenbuch, Auflage: Revised edition, 209 Seiten, Publiziert: 1988-12-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Werbung, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kate… Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) AnybookLtd
4
Dictionary of Advertising (Business)
bestellen
bij amazon.de
€ 17,56
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dictionary of Advertising (Business) - pocketboek

2001, ISBN: 9780844230405

McGraw-Hill Contemporary, Taschenbuch, Auflage: Revised, 209 Seiten, Publiziert: 2001-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.82 kg, Werbung, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kat… Meer...

Verzendingskosten:Derzeit nicht auf Lager. Bestellen Sie jetzt und wir liefern, sobald der Artikel verfügbar ist. Sie erhalten von uns eine E-Mail mit dem voraussichtlichen Lieferdatum, sobald uns diese Information vorliegt. (EUR 0.00) Amazon UK
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 10,71
verzending: € 9,781
bestellenGesponsorde link
Dictionary of Advertising - pocketboek

1986, ISBN: 0844230405

[EAN: 9780844230405], Gebraucht, guter Zustand, [PU: McGraw-Hill/Contemporary], Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read M… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.78 ThriftBooks-Dallas, Dallas, TX, U.S.A. [54448258] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Dictionary of Advertising (Business)


EAN (ISBN-13): 9780844230405
ISBN (ISBN-10): 0844230405
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: Urdang, Laurence, McGraw-Hill Contemporary

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-09T17:56:32+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-01-27T11:53:35+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0844230405

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8442-3040-5, 978-0-8442-3040-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: laurence urdang
Titel van het boek: dictionary, advertising


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788174932358 Dictionary Of Advertising (Raj, Gagan)


< naar Archief...