ISBN: 9780941451710
AAHA Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library… Meer...
Biblio.co.uk |
1998, ISBN: 9780941451710
Amer Animal Hospital Assn, Gebundene Ausgabe, Publiziert: 1998-07-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.3 kg, Kundenmanagement, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… Meer...
amazon.de ThriftBooks-Chicago USA Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
1998, ISBN: 9780941451710
AAHA Press, 1998-07. Hardcover. Good., AAHA Press, 1998-07
Biblio.co.uk |
1998, ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by American Animal Hospital Association Press (1998) Media >
BetterWorldBooks.com used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by Aaha Press Media > Book
BetterWorldBooks.com used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780941451710
AAHA Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library… Meer...
Smith, Carin A. Brown, Stephen W. Wood, Steven D. Bronkesh, Sheryl J. Nelson, Anne-Marie:
Client Satisfaction Pays: Quality Service for Practice Success - gebonden uitgave, pocketboek1998, ISBN: 9780941451710
Amer Animal Hospital Assn, Gebundene Ausgabe, Publiziert: 1998-07-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.3 kg, Kundenmanagement, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… Meer...
1998, ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by American Animal Hospital Association Press (1998) Media >
ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by Aaha Press Media > Book
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Client Satisfaction Pays: Quality Service for Practice Success
EAN (ISBN-13): 9780941451710
ISBN (ISBN-10): 0941451712
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: Amer Animal Hospital Assn
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-10T20:22:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-08-01T22:53:33+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0941451712
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-941451-71-2, 978-0-941451-71-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: smith marie, woods sheryl, nelson anne, brown steven, stephen smith
Titel van het boek: satisfaction, service
< naar Archief...