- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,40, hoogste prijs: € 17,98, gemiddelde prijs: € 8,63
1
bestellen
bij alibris.com
$ 3,49
(ongeveer € 3,21)
verzending: € 3,671
bestellenGesponsorde link
Thornhill, Matt, Martin, John:

Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780964238671

Hard cover, Used, good, Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or… Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.67 Frederick, MD, Wonder Book - Member ABAA/ILAB
2
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - thornhill-matt-martin-john
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 8,84
(ongeveer € 10,30)
verzending: € 5,591
bestellenGesponsorde link

thornhill-matt-martin-john:

Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

Gut Verzendingskosten:Usually dispatched within 3 to 4 days. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.59) Bear Book Sales
3
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - thornhill-matt-martin-john
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 7,98
(ongeveer € 9,27)
verzending: € 5,571
bestellenGesponsorde link
thornhill-matt-martin-john:
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.57)
4
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - thornhill-matt-martin-john
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 15,48
(ongeveer € 17,98)
verzending: € 8,111
bestellenGesponsorde link
thornhill-matt-martin-john:
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

Verzendingskosten:In stock. (EUR 8.11) Amazon US
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,61
(ongeveer € 2,40)
verzending: € 2,761
bestellenGesponsorde link
Matt; Martin Thornhill:
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America’s Largest, Wealthiest and Most Influential Group - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780964238671

LINX Corp. Hardcover. LIKE NEW. Like new, very light shelf wear., LINX Corp, 5

Verzendingskosten: EUR 2.76 Discover Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group

Now that the Baby Boomer generation has reached the Middle Age of Aquarius, it is time marketers learned the new rules for connecting with America's largest, wealthiest and most important demographic cohort. Based on on-going national research by the Boomer Project, this book offers an insightful overview of Boomers today and then provides ten practical, tactical tips and techniques for improving your marketing efforts against Boomers.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group


EAN (ISBN-13): 9780964238671
ISBN (ISBN-10): 0964238675
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: LINX CORP
218 Bladzijden
Gewicht: 0,499 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-25T01:05:04+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-03T17:21:02+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0964238675

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-9642386-7-5, 978-0-9642386-7-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: john martin, thornhill, matt
Titel van het boek: largest, new rules, boomer, linx, the group, marketing consumer, john martin


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789780964238 Boomer Consumer : Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group (Thornhill, Mark; Martin, John; (editor) Gurvis, Sandra)


< naar Archief...