- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,48, hoogste prijs: € 19,45, gemiddelde prijs: € 15,90
1
Bookmercial Marketing - Cheng, Victor
bestellen
bij booklooker.de
€ 14,99
bestellenGesponsorde link
Cheng, Victor:

Bookmercial Marketing - pocketboek

ISBN: 9780976462477

[ED: Taschenbuch], [PU: Innovation Press], Research studies show that the average person sees 3,000 ads a day. Truth is, they ignore these 3,000 ads. Your customers are fed up with tradit… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten buecher.de GmbH & Co. KG
2
Bookmercial Marketing: Why Books Replace Brochures in the Credibility Age (Paper
bestellen
bij ebay.com
$ 15,42
(ongeveer € 14,25)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bookmercial Marketing: Why Books Replace Brochures in the Credibility Age (Paper - nieuw boek

ISBN: 0976462478

Baby Art Gallery: Turn Your Baby Into an Art Critic (Toy). Helpful Links. Brand New, Festpreisangebot, [LT: FixedPrice]

99.1, Priority Listing. Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, 495** Grand Rapids. (EUR 0.00) bargainbookstores
3
Bookmercial Marketing Why Books Replace Brochures in the Credibility Age - Cheng, Victor
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 19,31
verzending: € 2,501
bestellenGesponsorde link
Cheng, Victor:
Bookmercial Marketing Why Books Replace Brochures in the Credibility Age - nieuw boek

2008

ISBN: 0976462478

Kartoniert / Broschiert BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Innovation Press]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Bookmercial Marketing: Why Books Replace Brochures In The Credibility Age - Cheng, Victor
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 21,04
(ongeveer € 19,45)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Cheng, Victor:
Bookmercial Marketing: Why Books Replace Brochures In The Credibility Age - pocketboek

2008, ISBN: 0976462478

[EAN: 9780976462477], New book, [PU: Innovation Press], Book is in NEW condition., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) GF Books, Inc., Hawthorne, CA, U.S.A. [64674448] [Rating: 5 (of 5)]
5
Bookmercial Marketing : Why Books Replace Brochures in the Credibility Age - Cheng, Victor
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 12,42
(ongeveer € 11,48)
verzending: € 2,641
bestellenGesponsorde link
Cheng, Victor:
Bookmercial Marketing : Why Books Replace Brochures in the Credibility Age - pocketboek

2008, ISBN: 0976462478

[EAN: 9780976462477], New book, [PU: Innovation Press], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.64 GreatBookPrices, Columbia, MD, U.S.A. [5352716] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Bookmercial Marketing: Why Books Replace Brochures in the Credibility Age

To succeed in today's marketplace, one must publish first, teach second, and sell third. This volume shows how.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Bookmercial Marketing: Why Books Replace Brochures in the Credibility Age


EAN (ISBN-13): 9780976462477
ISBN (ISBN-10): 0976462478
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Innovation Press
180 Bladzijden
Gewicht: 0,236 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-02-13T03:02:03+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-17T21:57:01+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0976462478

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-9764624-7-8, 978-0-9764624-7-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cheng
Titel van het boek: brochures


< naar Archief...