- 5 resultaten
laagste prijs: € 17,99, hoogste prijs: € 28,42, gemiddelde prijs: € 23,14
1
Advanced Brand Management - Paul Temporal
bestellen
bij kobo.com
$ 29,99
(ongeveer € 26,77)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paul Temporal:

Advanced Brand Management - nieuw boek

9, ISBN: 9781118181584

Paul Temporal has written a remarkably insightful book on how to build strong brands. he addresses every issue in brand management with sound theories and marvelous examples. This is one … Meer...

  - E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Advanced Brand Management - Paul Temporal
bestellen
bij iTunes.com
€ 17,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Paul Temporal:

Advanced Brand Management - nieuw boek

2011, ISBN: 9781118181584

Paul Temporal has written a remarkably insightful book on how to build strong brands. he addresses every issue in brand management with sound theories and marvelous examples. This is one … Meer...

  - Verzendingskosten:Download (EUR 0.00)
3
Advanced Brand Management: Managing Brands in a Changing World - Paul Temporal
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 27,49
(ongeveer € 24,54)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paul Temporal:
Advanced Brand Management: Managing Brands in a Changing World - nieuw boek

ISBN: 9781118181584

Advanced Brand Management: Managing Brands in a Changing World Advanced-Brand-Management~~Paul-Temporal Business>Marketing Strategies>Marketing Strategies NOOK Book (eBook), Wiley

  - new Verzendingskosten: EUR 0.00
4
Advanced Brand Management : Managing Brands in a Changing World - Susie Ayers
bestellen
bij hive.co.uk
£ 24,47
(ongeveer € 28,42)
bestellenGesponsorde link
Susie Ayers:
Advanced Brand Management : Managing Brands in a Changing World - nieuw boek

ISBN: 9781118181584

; EPUB; Business,Finance and Law > Business & management > Sales & marketing, Wiley

No. 9781118181584. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 17,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paul Temporal:
Advanced Brand Management - eerste uitgave

2011, ISBN: 9781118181584

Managing Brands in a Changing World, [ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Geen versendingskosten in Duitsland (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Advanced Brand Management


EAN (ISBN-13): 9781118181584
ISBN (ISBN-10): 1118181581
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Wiley, J
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-03-29T09:17:11+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-10T04:57:39+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1118181581

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-118-18158-1, 978-1-118-18158-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: brand


Gegevens van de uitgever

Auteur: Paul Temporal
Titel: Advanced Brand Management - Managing Brands in a Changing World
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
296 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-09-29
Taal: Engels
21,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Business & Management; Markenartikel; Marketing; Marketing & Sales; Marketing / Management; Marketing Management; Marketing u. Vertrieb; Strategic Marketing; Strategisches Marketing; Wirtschaft u. Management; Marketing u. Vertrieb; Marketing / Management; Strategisches Marketing; BB

Acknowledgments ix Preface xi Introduction xiii 1 The Changing Roles of Brand Management 1 THUNG KULA FARM: From Commodity Product to Premium Brand 11 2 Building a Brand Strategy 19 HALLMARK INC.: The Business of the Hallmark Brand--A Paradigm Shift in Thinking 21 UNILEVER MALAYSIA: Romancing the Customer 23 LAND ROVER: Turning Rational Attributes into an Emotional Brand Personality 32 ABSOLUT VODKA: A Brand Built on a Powerful Personality 33 APPLE: Creating Appeal, Desire, and Trust 39 ZARA: For Fast Fashion Fans 43 SAMSUNG: Speed, Innovation, and More Choice for Customers 44 3 Positioning and Brand Management 47 INNOCENT DRINKS: Ethics and Social Responsibility Can Mix with Fun 56 NIKE: Multi-Positioning Strategies 60 LG ELECTRONICS (LG): ''Life's Good'' 68 HAIER: Positioning an Asian Brand in a Sophisticated Western Market: Those Who Dare Wins? 90 4 Brand Architecture 97 RAFFLES INTERNATIONAL: Master Branding Endorsement 103 SONY AND ERICSSON: A Winning Partnership? 110 MARRIOTT INTERNATIONAL INC.: Acquisitions and the Problem of Brand Fit 117 CARREFOUR SA (FRANCE) VERSUS AHOLD NV (HOLLAND): Mergers and Acquisitions--Global versus Product Naming 119 MÖET HENNESSY LOUIS VUITTON GROUP (LVMH): The House of Luxury Brands 123 5 Three Great Dilemmas: Brand Stretch, Brand Revitalization, and Brand Deletion 129 CATERPILLAR INC.: An Example of Successful Brand Extension 136 WRIGLEY: Gum Does Stretch! 140 TAB DIET SODA: The Customer Lifeline 143 MAZDA: The Revitalization of a Brand 144 OLDSMOBILE: The Final Parking Lot 157 6 Total Communications for Brand Management 161 HELLO KITTY: Damage Limitation: Quick Response 178 McDONALD'S: Damage Limitation: Slow Response 179 SINGAPORE AIRLINES: Thrust into Disaster--PR in Action 180 MALAYSIA AIRLINES: Analysis of Advertising Copy for Perceived Brand Personality 186 CHIVAS REGAL: ''Live with Chivalry'' 192 PROCTER & GAMBLE: Cross-Cultural Insights Shape Brand Communications 194 7 Relationship Management, Relationship Brands, and the New Digital World 201 MTV: Will Internet Kill the Video Star? 215 FACEBOOK: See You There! 223 MYSPACE: A Site That Needs to Reinvent Itself 228 TWITTER: A Simple Idea Really Soars 229 BUILDING BRAND OBAMA: Using Online and Offline Strategies 235 GOOGLE: ''Never Settle for the Best '' 237 8 ''Long Live the Brand!'' : Creating a Brand Culture 243 THE VIRGIN GROUP: Let's Have Some Fun! 253 INTEL CORPORATION: Training for Maximum Brand Performance 258 PHILIPS: Brand Philosophy: Making Brand Guardianship Happen 267 OPUS INTERNATIONAL GROUP PLC: Branding Means Commitment and Total Change 271 ACER: Model of Brand Anatomy and Management 281 9 Measuring Brand Success: Market Research and Brand Valuation 285 LLOYDS TSB: Tagging Customers for Increased Profitability and Satisfaction 291 DIAGEO: Performance Tracking 316 10 Conclusion 319 Appendix: Your Brand Management Toolkit 321 Index 339

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900470824497 Advanced Brand Management: Managing Brands in a Changing World (Paul Temporal)


< naar Archief...