- 4 resultaten
laagste prijs: € 19,78, hoogste prijs: € 34,95, gemiddelde prijs: € 25,96
1
bestellen
bij
(ongeveer € 34,95)
bestellenGesponsorde link
Strong, Edward Kellogg:

The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 1162122951, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: KESSINGER PUB CO, 106 Seiten, L=178mm, B=254mm, H=8mm, Gew.=404gr, [GR: 11110 - HC/Belletristik/Romane/Erzählungen], [SW: - Lite… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
bestellen
bij AbeBooks.de
¥ 3.463
(ongeveer € 25,03)
verzending: € 2.250,121
bestellenGesponsorde link

Edward Kellogg Strong:

The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) (Hardcover) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 1162122951

[EAN: 9781162122953], Neubuch, Hardcover. This scarce antiquarian book is a selection from Kessinger Publishing's Legacy Reprint Series. Due to its age, it may contain imperfections such … Meer...

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 2250.12 ABC Books, Lowfield Heath, CRAWL, United Kingdom [9235530] [Rating: 4 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.com
$ 32,53
(ongeveer € 24,07)
verzending: € 19,241
bestellenGesponsorde link
Strong, Edward Kellogg; Woodworth, R. S. [Editor]:
The Relative Merit Of Advertisements: A Psychological And Statistical Study (1911) - gebonden uitgave, pocketboek

2010

ISBN: 9781162122953

Kessinger Publishing, LLC, 2010-05-23. Hardcover. New. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy., Kessinger Publishing, LLC, 2010-05-23

  - Verzendingskosten: EUR 19.24 Vir Ventures Inc.
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 26,73
(ongeveer € 19,78)
verzending: € 14,791
bestellenGesponsorde link
Edward Kellogg Strong:
The Relative Merit Of Advertisements: A Psychological And Statistical Study (1911) - gebruikt boek

2010, ISBN: 9781162122953

This book is a facsimile reprint and may contain imperfections such as marks, notations, marginalia and flawed pages. Weight:0.89 lbs, Kessinger Publishing, LLC, 5/23/2010 0:00:00

  - Verzendingskosten: EUR 14.79 Robert Boyd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

This scarce antiquarian book is a selection from Kessinger Publishing's Legacy Reprint Series. Due to its age, it may contain imperfections such as marks, notations, marginalia and flawed pages. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment to protecting, preserving, and promoting the world's literature. Kessinger Publishing is the place to find hundreds of thousands of rare and hard-to-find books with something of interest for everyone!

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911)


EAN (ISBN-13): 9781162122953
ISBN (ISBN-10): 1162122951
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: KESSINGER PUB CO
106 Bladzijden
Gewicht: 0,404 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-06-15T00:15:53+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2014-06-15T12:57:59+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1162122951

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-162-12295-1, 978-1-162-12295-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: edward kellogg strong


< naar Archief...