- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,76, hoogste prijs: € 34,44, gemiddelde prijs: € 21,58
1
An Advertising World: Branding - Beatriz Scaglia
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 28,50
(ongeveer € 19,38)
bestellenGesponsorde link
Beatriz Scaglia:

An Advertising World: Branding - nieuw boek

ISBN: 9781171174059

Please note that the content of this book primarily consists of articles available from Wikipedia or other free sources online. … Meer...

  - new Free shipping on orders above $25 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij BarnesandNoble.com
(ongeveer € 13,76)
bestellenGesponsorde link

Beatriz Scaglia:

An Advertising World - nieuw boek

ISBN: 9781171174059

Beatriz Scaglia,Paperback, English-language edition,Pub by Webster's Digital Services Books Books ~~ Business & Economics~~ General Advertising-World~~Beatriz-Scaglia Webster's Digital Se… Meer...

Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 39,90
(ongeveer € 34,44)
verzending: € 15,541
bestellenGesponsorde link
Beatriz Scaglia:
An Advertising World: Branding - nieuw boek

2010

ISBN: 9781171174059

Advertising seeks to market and sell products through outreach to consumers, but it also uses branding to create brands that are unique and distinguishable in the marketplace through memo… Meer...

  - No. 27342982. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.54)
4
bestellen
bij Thalia.de
€ 25,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Beatriz Scaglia:
An Advertising World: Branding - nieuw boek

ISBN: 9781171174059

Advertising seeks to market and sell products through outreach to consumers, but it also uses branding to create brands that are unique and distinguishable in the marketplace through memo… Meer...

  - No. 27342982. Verzendingskosten:, Versandfertig in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 14,31
verzending: € 6,801
bestellenGesponsorde link
Scaglia, Beatriz:
An Advertising World: Branding - pocketboek

2010, ISBN: 1171174055

[EAN: 9781171174059], Neubuch, [PU: Webster's Digital Services], Books may be shipped from our warehouses in the UK/USA and will be shipped from the location closest to the buyer., Langua… Meer...

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 6.80 uRead, New Delhi, DELHI, India [57947715] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
An Advertising World: Branding

Advertising seeks to market and sell products through outreach to consumers, but it also uses branding to create brands that are unique and distinguishable in the marketplace through memorable brand names and logos. This book delves into branding in advertising. The book series "An Advertising World" covers all aspects of advertising.Project Webster represents a new publishing paradigm, allowing disparate content sources to be curated into cohesive, relevant, and informative books. To date, this content has been curated from Wikipedia articles and images under Creative Commons licensing, although as Project Webster continues to increase in scope and dimension, more licensed and public domain content is being added. We believe books such as this represent a new and exciting lexicon in the sharing of human knowledge.

Gedetalleerde informatie over het boek. - An Advertising World: Branding


EAN (ISBN-13): 9781171174059
ISBN (ISBN-10): 1171174055
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Perspicacious Press
166 Bladzijden
Gewicht: 0,308 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-10T06:09:06+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-01-09T22:36:33+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1171174055

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-171-17405-5, 978-1-171-17405-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: beatriz scaglia
Titel van het boek: world branding, advertising


< naar Archief...